وضعیت بغرنج تیم ملی در آستانه بازی با عراق

تیم ملی تنها پنج روز مانده به بازی حساس با عراق بدون لیست و بدون سرمربی است، موضوعی عجیب که دلیل آن چیزی جز مسائل مالی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت عجیب تیم ملی در آستانه بازی با عراق، برکناری سعید فتاحی از ریاست سازمان لیگ و پیروزی شهر خودرو و اضافه شدن تیم یحیی به جمع مدعیان مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز-شنبه ۱۸ آبان- بود.

"خبر ورزشی" با عنوان "اودینزه استراماچونی را می‌خواهد" از علاقه این باشگاه ایتالیایی به سرمربی فعلی استقلال نوشت، کسی که در آخرین نشست خبری خود از وضعیت باشگاه استقلال نیز شاکی بود و این موضوع پیشنهاد اودینزه را بیش از پیش خطرناک می‌کند.

چالش خط دفاعی پرسپولیس موضوعی است که از ابتدای فصل همواره سوژه بحث کارشناسان و فوتبال دوستان بوده است زیرا وجود چهار دفاع میانی آماده به معنای نیمکت نشینی دو دفاع است حال "گل" خبر از نارضایتی شجاع از حضور احتمالی او در دفاع راست پرسپولیس نوشت و با عنوان "دفاع راست بازی کند می‌رود" از دلخوری دفاع جنگنده پرسپولیس نوشت.

"وضعیت بغرنج تیم ملی در آستانه بازی با عراق" عنوان اول "ایران ورزشی" است که به وضعیت مبهم تیم ملی و حاضر نشدن ویلموتس در ایران اشاره دارد، غیبتی که تنها دلیل آن مشخصا پرداختی‌ها بوده است،مشکلی که گویا با دستور مقامات بالا حل و ویلموتس به زودی به ایران خواهد آمد.

"شوت" با عنوان "جابجایی های گسترده در فوتبال" از برکناری سعید فتاحی رییس سازمان لیگ نوشت، تغییری که مدتی بعد از تعلیق وی انجام شد و دلیل آن مسائل مالی و پولشویی اعلام شد.

"یحیی دوباره خیز برداشت" عنوان "هدف" در خصوص پیروزی یک گله شهر خودرو مقابل پارس جنوبی است پیروزی که شهرخودرو را با یک بازی کمتر نسبت به مدعیان به رده دوم جدول برد تا بالاتر از سرخابی های پایتخت خود را مدعی اصلی جام معرفی کند.

بعد از حضور بانوان در ورزشگاه در بازی ایران مقابل کامبوج تاج از پاسخ به اینکه آیا بانوان در لیگ برتر نیز در ورزشگاه حضور دارند سر باز زد تا نا گفته جواب منفی به این سوال دهد اما حالا با اعلام برخی منابع رییس فیفا قرار است به ایران سفر کند تا وضعیت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در لیگ برتر را نیز بررسی کند. "ابرار ورزشی" با عنوان "اینفانتینو به ایران می‌آید" از سفر احتمالی رییس فیفا به ایران نوشت.

"پیروزی" با عنوان "دوبازیکن جوان در تیررس کالدرون" از علاقه کالدرون به دو بازیکن از تیم جوانان پرسپولیس نوشت، بازیکنانی که باید منتظر بود و دید می‌توانند مشکل خط حمله این تیم را حل کنند یا باید پرسپولیس منتظر یک مهاجم خارجی دیگر باشد. 

کد خبر 396049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.