زلزله هشداری برای تاب‌آور شدن شهر

شهردار اصفهان گفت: وقوع حوادثی همچون زلزله هشداری برای تاب‌آور شدن شهر است تا در ساخت و سازها استانداردها رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز- شنبه ۱۸ آبان ماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن عرض تسلیت به مردم استان آذربایجان شرقی به دلیل وقوع زلزله، اظهارکرد: متأسفانه زلزله اخیر منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان و داغدار شدن خانواده آنها، همچنین مجروح شدن عده‌ای دیگر از مردم این خطه از کشور شد که امیدواریم با همت تمام دستگاه‌ها و همراهی مردم روند امدادرسانی به بهترین نحو انجام شود.

وی تاکید کرد: وقوع این گونه حوادث هشداری برای تاب‌آور شدن شهر است تا در ساخت و سازها استانداردها رعایت شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: شب گذشته در تماسی تلفنی با شهردار تبریز اعلام آمادگی برای امدادرسانی و کمک شهرداری اصفهان مطرح شد که در حال حاضر چنین تقاضایی اعلام نشد.

شهردار اصفهان با اشاره به دیدار با اهالی منطقه شش شهرداری اصفهان در هفته گذشته، تصریح کرد: روز یکشنبه هفته گذشته همراه با معاونان و تعدادی از مدیران کل شهرداری با اهالی منطقه شش ملاقات مردمی داشتیم که در این دیدار «علیرضا نصر اصفهانی» رییس شورای اسلامی شهر اصفهان و «فریده روشن» عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مدیران شهرداری را همراهی کردند.

وی اظهار کرد: در جلسه ای که با معتمدان منطقه شش برگزار شد، مسایل مهمی مطرح و در ادامه نیز به درخواست های شهروندانی که حضور یافته بودند، رسیدگی شد.

نوروزی با تاکید بر اینکه برگزاری دیدارهای مردمی در مناطق، در راستای خدمت رسانی به شهروندان بسیار موثر بوده است، گفت: هفته آینده با معتمدان و شهروندان منطقه یک دیدار و گفت و گو خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: چنانچه شهروندان ساکن در منطقه یک مواردی برای پیگیری دارند، می توانند در طول هفته جاری درخواست خود را از طریق سایت شهردار اصفهان به نشانی www.Mayor.isfahan.ir  ثبت کنند.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان، گفت: این نمایشگاه به جهت اینکه خوراک روح است، با سایر نمایشگاه‌ها متفاوت خواهد بود، بنابراین از تمام شهروندان به ویژه اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، معلمان و سایر علاقه مندان اهل مطالعه درخواست می‌شود که با حضور خود در این نمایشگاه از این فرصت خوب بهره ببرند.

وی تاکید کرد: کتاب سرچشمه آگاهی است و پیوند همه با کتاب و مطالعه می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات شهری و تعالی‌دهنده جامعه باشد.

نوروزی با اشاره به پروژه پل آفتاب واقع در بزرگراه شهید اردستانی، افزود: به شهروندان قول داده بودیم که پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی(مسیر به سمت فرودگاه) ظرف مدت ۱۰ ماه به اتمام برسد، اما این نوید را به شهروندان می‌دهم که سه روز قبل از ۱۰ ماه یعنی شب گذشته عملیات بتن‌ریزی پروژه انجام شد که در این راستا باید از تمام کارگران شرکت عمران، مهندسان پرتلاش شهرداری و مدیران حوزه عمران که با کار و تلاش شبانه‌روزی شهرداری را در اجرای این پروژه مهم همراهی کردند، تشکر کنیم.

وی ادامه داد: کارشناسان اعلام کرده بودند که احداث این پل نیاز به ۱۸ ماه زمان دارد، اما در روز کلنگ‌زنی پروژه مدت زمان ۱۰ ماه را اعلام کردیم و خوشحالیم که با مدیریت صحیح حوزه عمران، حمایت کامل حوزه مالی و فعالیت کارگران به صورت دو شیفت و سه شیفت قبل از ۱۰ ماه کار را به اتمام رساندیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: یقین داریم سایر پروژه‌های در دست اجرا نیز همین مسیر را طی خواهد کرد و به موقع بهره‌برداری از آن انجام و پروژه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

نوروزی گفت: بی‌شک کاهش زمان اجرای پروژه‌ها با کاهش کیفیت همراه نخواهد شد.

کد خبر 396039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.