استقرار ۳۱۵ از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در چادر

مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بر شمار جان باختگان زلزله امروز (جمعه) اضافه نشده است، گفت: تاکنون ۳۱۵ نفر در چادرها اسکان اضطراری داده شده‌اند، همچنین ۴۵۵ چادر میان افراد توزیع شده است که البته احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

به گزارش ایمنا، محمدباقر هنربر درباره شمار کشته‌شدگان و مصدومان زلزله‌ای که ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۷ آبان‌ماه- در حوالی ترک، از توابع استان آذربایجان شرقی به وقوع پیوست، اظهار کرد: تاکنون در شهرستان میانه ۱۵نفر بستری شده‌اند و مابقی مصدومان اعلام شده دچار عوارض ناشی از رعب و وحشت پس از وقوع زلزله شده‌ بودند که به صورت سرپایی مداوا شده و مرخص شدند.

وی درباره نحوه امدادرسانی و اسکان اضطراری زلزله زدگان، افزود: تاکنون ۳۱۵ نفر در چادرها اسکان اضطراری داده شده‌اند. همچنین ۴۵۵ چادر میان افراد توزیع شده است که البته احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

هنربر با اشاره به اینکه عمده‌ی خسارات در چهار روستا به بار آمده است، تصریح کرد: خسارت‌های بالای ۵۰ درصد در منازل روستایی اتفاق افتاده است و در شهرها تنها شاهد تخریب کوچک دیوارها و شکستگی شیشه‌ها بوده‌ایم.

مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی گفت: کارگروه‌ها در حال امدادرسانی در مناطق زلزله زده هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 396006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.