به فکر بروز رسانی هنرسرای خورشید باشید

رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: چراغِ هنرسرای خورشید باید همه روزهای سال و متناسب با مناسبت‌های ملی و آیینی، نور موسیقیِ خوب در سبک‌های گوناگون را به کلِ اصفهان بتاباند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی در رشته توئیتی به شهردار اصفهان پیشنهاد کرد: همزمان با تمرکز بر پروژه های بزرگی چون رینگ چهارم ترافیک، خط دو مترو، اجلاس، نمایشگاه بین المللی و...به ظرفیت های فرهنگی فراموش شده شهر مانند هنرسرای خورشید هم نظر کنید.

وی با بیان اینکه وضعیتِ فیزیکی و امکانات صوتی این مرکزِ تخصصیِ موسیقی مطلوب و درخور نیست، افزود: اگر امروز مانند مدیران دوراندیش پیشین اراده کنید، یک هنرسرای خورشید بسازید به یک بودجه ی چند ده میلیاردی نیاز خواهد بود. در حالیکه بهینه سازی و بروزرسانی این مرکز با تخصیص چند صد میلیون تومان امکان پذیر است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: چراغِ هنرسرای خورشید باید همه روزهای سال و متناسب با مناسبت‌های ملی و آیینی، نور موسیقیِ خوب در سبک‌های گوناگون را به کلِ اصفهان بتاباند. اصفهانی که افتخار پایتختی فرهنگ و تمدنِ ایران اسلامی را داشته و در حال تلاش به تبدیل شدن به یک شهر خلاق و تغییر رویکرد توسعه است.

وی خاطرنشان کرد: موارد گفته شده، از طریق سازوکار کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان به طور مستمر از شهردار محترم، معاونین، مدیران و مشاورین مربوطه پیگیری و گزارش خواهد شد.

کد خبر 395987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.