۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
قضاوت داور مشکوک بود

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: ما برنده بازی بودیم و در یک صحنه بحث برانگیز یکی از گل‌های ما مردود اعلام شد.

بیان محمودی پس از بازی مقابل تیم فوتبال شهرداری سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در نیمه نخست سه گل دریافت کردیم، برگشت به بازی سخت بود، اما با صحبت‌هایی که در بین دو نیمه انجام شد، توانستیم به بازی برگردیم و سه گل دریافتی را جبران کنیم.

وی با اشاره به یک از گل‌های این تیم که مردود اعلام شد، گفت: امیدوارم نظر داوری درست بوده و خطای روی دروازبان اتفاق افتاده باشد؛ فیلم بازی را برای کارشناسان می‌فرستیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان ادامه داد: در یکی از صحنه‌ها هم توپ به دست یکی از بازیکنان مقابل برخورد کرد، ولی داور پنالتی را نگرفت؛ داوری جز دو صحنه بحث برانگیز خوب بود.

محمودی با اشاره به بازیکنان تیم حریف و بازی هجومی تیم سیرجان، تصریح کرد: تیم سیرجان تیم خوبی است؛ سال‌هاست با یک مربی کار می‌کند و بازیکنان ملی پوش زیادی دارد این بازی زیباترین بازی تا به این جا در فصل است.

وی با اشاره به اعتراض سرمربی تیم سیرجان به نبود پزشک در طول بازی، گفت: من در جریان حضور نداشتن پزشک نبودم و فکر می‌کنم اعتراض سرمربی تیم سیرجان به نبودن پزشک در مجموعه بود؛ پزشک تیم ما روی نیمکت حضور داشت و در بازی نیز امکانات پزشکی که نیاز داشتند را در اختیار آنان قرار دادیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به مصدومان زیاد بازی مقابل سیرجان، تصریح کرد: از وضعیت مصدومان اطلاعات دقیقی ندارم در این مسابقه چند بازیکن با مصدومیت بازی می‌کردند؛ "مهناز شاهمرادی" نیز مصدومیت داشت و در این بازی همراه تیم نبود.

محمودی با اشاره به دربی هفته آینده، گفت: امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و برنده از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به این که سال گذشته سرمربی تیم ذوب آهن بوده است، افزود: از بازیکنان تیم ذوب آهن شناخت دارم و چند نفر از آن ها بخاطر این که قرار داد داشتند نتوانستند همراه من به سپاهان بیایند.

به گزارش ایمنا بازی فوتبال بانوان سپاهان و شهرداری سیرجان امروز_ ۱۷ آبان در ورزشگاه صفائیه برگزار شد. این بازی با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسید.

کد خبر 395986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.