توسعه گردشگری شهری در باغبادران

شهردار باغبادران گفت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه در زمینه گردشگری و توریستی برنامه‌ریزی شده تا بسترحضور و ماندگاری گردشگران را فراهم و ظرفیت گردشگری باغبادران را به فرصتی برای توسعه هرچه بیشتر شهر تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، حجت‌الله امینی باغبادرانی در حاشیه جشنواره بِه طلای زرد باغبادران در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بخشی از هویت شهر ساحلی باغبادران وابسته به درختان آن است، اظهار کرد: این شهر به دلیل وجود رودخانه زاینده، بیشه زارها و باغات میوه از ظرفیت بالایی برای اکوتوریسم برخوردار است.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری باغبادران در دوره پنجم به دلیل پتانسیل بالایی که برای فعالیت در زمینه گردشگری بر پایه طبیعت در باغبادرانن وجود دارد، با برنامه‌های مطالعاتی، برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب به دنبال آن بوده تا ظهور و شکوفایی صنعت گردشگری را در این شهر زیبا رقم بزند و در این بین برندسازی محصولات و سوغات این شهر نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

شهردار باغبادران ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های منطقه در زمینه گردشگری و توریستی برنامه‌ریزی شده تا بسترحضور و ماندگاری گردشگران را فراهم و ظرفیت گردشگری باغبادران را به فرصتی برای  توسعه هرچه بیشتر شهر تبدیل شود.

امینی با بیان اینکه موفقیت‌های اجتماعی شهروندان، نتیجه برقراری ارتباط‌ مثبت و موثر آنان با یکدیگر و تعیین مسیر صحیح زندگیشان‌ است، اضافه کرد: تقویت تعامل بین شهروندان و مدیریت شهری مسیری برای رسیدن به شهری ایده‌آل است و در این بین برگزاری جشنواره های مختلف شهری روشی مؤثر برای توسعه زیرساختی فرهنگ شهروندی به شمار می آید.

وی با بیان اینکه رونق تولید و حمایت از مشاغل خانگی از مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره «بِه طلای زرد باغبادران» است، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بالای حوزه کشاورزی باغبادران برگزاری اینگونه جشنواره‌ها سبب معرفی و برندسازی محصولات کشاورزی این خطه شده است.

کد خبر 395981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.