امیدوارم محرومیت سپاهان یک بام و دو هوا نباشد/ بازی بدون هوادار لذتی ندارد

سرمربی والیبال تیم سپاهان گفت: من به عملکرد سازمان لیگ انتقاد دارم زیرا باید تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی صبر می کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از شکست تیم سپاهان مقابل شهرداری گنبد کاووس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم گنبد کاووس شایسته این برد بود زیرا بازی خوبی را به نمایش گذاشت، ما سعی داشتیم روند بازی خود را عوض کنیم تا نتیجه کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما در ست پنجم از موقعیت های خود استفاده نکرد و اشتباهاتی را انجام دادیم که باعث شد بازی را واگذار کنیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در رابطه با داوری این دیدار، افزود: داور پنج ست این بازی را قضاوت کرد، اما گاهی اشتباهاتی را داشت، در ست پنجم برای تیم ما خطای تور گرفته شد که من به این خطا اعتراض دارم و امیدوار هستم در آینده این اشتباهات کمتر شود.

محمدی راد با اشاره به اینکه بازی بدون هوادار لذتی ندارد، اضافه کرد: من به عملکرد سازمان لیگ  انتقاد دارم زیرا باید تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی صبر می کرد. از سازمان لیگ می خواهم همیشه به همین صورت دقیق باشد و اگر در شهر های دیگر شاهد چنین اتفاقی بودیم هواداران آن تیم نیز محروم شوند.

وی ادامه داد: اگر در شهر های دیگر به بازیکن من توهین شد و ناظر بازی این کار را گزارش نکند من از سازمان لیگ انتقاد خواهم کرد، امیدوار هستم که این اتفاق یک بام و دو هوا نباشد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان اضافه کرد: امسال لیگ طولانی را خواهیم داشت، لیگ بسیار فشرده است و در هفته دو  مسابقه داریم. تیم ها در سطح بالایی هستند برد و باخت در این لیگ زیاد است.

کد خبر 395956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.