تابش: بازیکن اصفهانی در شهر خودش به من فحاشی کرد!

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: هواداران ما تحت تاثیر حرکت ناشایست بازیکن کاله قرار گرفتند، نبود تماشاگر در این بازی ضربه بزرگی به تیم سپاهان زد و امیدوار هستم که این صحبت ها در ورزشگاه ها کمتر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود تابش در حاشیه باخت تیم والیبال سپاهان در رابطه با محرومیت تماشاگران سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باشگاه سپاهان هیچ موقع با این رفتار ها و فحاشی ها موافق نیست، اما هفته گذشته بازیکن ملی پوش کاله حرکات زشت و ناپسندی را انجام داد که باعث شد هواداران تیم سپاهان تحریک شوند و فحاشی کنند.

وی ادامه داد: هواداران ما تحت تاثیر حرکت ناشایست بازیکن کاله قرار گرفتند، نبود تماشاگر در این بازی ضربه بزرگی به تیم سپاهان زد و امیدوارم که این صحبت ها در ورزشگاه ها کمتر شود.

مدیر عامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: هواداران باشگاه سپاهان باید بدانند که شرایط زمین والیبال با مسابقات فوتبال متفاوت است و در ورزشگاه هایی مثل والیبال فاصله تماشاگران تا زمین مسابقه کم است، سعی داریم که با لیدر ها و مشوق ها صحبت هایی را انجام دهیم تا کمتر شاهد این اتفاقات باشیم.

تابش افزود: من معتقدم که عامل فحاشی هواداران حرکت بازیکن کاله بود و باید با این بازیکن برخورد شود، زیرا بازیکن ملی پوش برای بازیکنان دیگر الگو است.

وی در رابطه با فحاشی هومن باقری بازیکن تیم گنبد کاووس، گفت: این بازیکن اصفهانی است و در شهر خود به من فحاشی کرد که امیدوار هستم با این بازیکن برخورد شود، ناظر شاهد این صحنه ها بود و فکر می کنم گزارشات لازم را در این خصوص داشته باشد. از نظر من همانگونه که هواداران اصفهانی پس از گذشت چند ساعت محروم شدند باید این بازیکن نیز محروم شود.

مدیر عامل باشگاه سپاهان اضافه کرد: در بین هواداران اصفهانی همه نوع افرادی وجود دارد و بعضی از آن ها بر روی نام سپاهان تعصبی هستند و برخی از آن ها آستانه تحمل بالایی دارند.

تابش با اشاره به اینکه انتظار داشتیم قبل از محرومیت هواداران به ما تذکر و یا جریمه ای داده می شد افزود: اگر هواداران در این بازی حضور داشتند شرایط میزبانی سپاهان متفاوت بود، از تیم سپاهان، بازیکنان و کادر فنی تشکر میکنم زیرا زحمت زیادی کشیدند.

وی در خصوص فحاشی لیدر سپاهان در بازی قبل گفت: لیدر ها و سرمشوق های ما مشخص هستند، اما افرادی هستند که به صورت خود جوش اینکار را انجام می دهند که از آن ها تشکر می کنم.

کد خبر 395955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.