سپاهان ۲ _ ۳ شهرداری گنبد کاووس/ اولین شکست بلندقامتان طلایی

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان طعم اولین شکست خود را در لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر دو چشید.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز -پنجشنبه-۱۶ آبان ماه-ساعت ۱۷ تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال در ورزشگاه مخابرات اصفهان میزبان تیم شهرداری گنبد کاووس بود که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شهرداری گنبد کاووس به پایان رسید.

ترکیب تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان: سعید جواهری، توحید صمدی، محمد فلاح، فرزاد ملا بهرامی، احسان دانش دوست، سهند اله وردیان، امیر رضا سرلک، سهیل کمال آبادی، علیرضا جلالی، محمد رسولی، محمد طاهر وادی، علیرضا مباشری، امین رضوی، شاه محمد کمالی، احسان دانش دوست

سرمربی: رحمان محمدی راد 

ترکیب تیم شهرداری گنبد کاووس: عبدالحمید چوگان، حسین فریسات، جمال کنعانی پور، امیر علی فتحعلی، ادریس دانشفر، میکائیل تاجر، رمضان صحبتی، بنیامین ایگدری، علیرضا بهبودی، رسول آقچه لی، شاهین شهروز، آرمان صالحی، اکبر ولایی، طیب عینی، هومن باقری، عبدالرضا علیزاده

سرمربی: عظیم جزیده

گزارش این دیدار به شرح زیر است:

ست اول: 

ایتدای ست را تیم سپاهان طوفانی آغاز کرد و در همان ابتدا توانست اختلاف خود را با تیم گنبد کاووس زیاد کند اما پس از گذشت مدتی تیم گنبد کاووس توانست اختلاف را کم کند و تیم سپاهان توانست با نتیجه ۸ بر ۵ خود را به وقت استراحت فنی اول برساند. پس از وقت استراحت فنی دوم تیم شهرداری گنبد کاووس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست اختلاف را با تیم سپاهان کم بکند. در اواخر ست بازی پایاپای پیش رفت اما در نهایت تیم سپاهان با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ پیروز ست اول شد.

ست دوم:

ابتدای ست دوم این بازی امتیاز ها بسیار نزدیک به هم بود و هر دو تیم دوش به دوش یکدیگر امتیاز کسب می‌کردند اما تیم شهرداری گنبد کاووس توانست عملکرد بهتری را نشان دهد و با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به وقت استراحت فنی دوم برسد، پس از وقت استراحت فنی دوم تیم گنبد کاووس بازم بازی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز این ست بازی باشد.

ست سوم:

در این ست تیم گنبد کاووس از ابتدای بازی بهتر از تیم سپاهان بازی کرد و توانست با نتیجه ۸ بر ۶ به وقت استراحت فنی اول برسد، پس از وقت استراحت فنی تیم شهرداری گنبد کاووس به بازی خوب خود ادامه داد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز ست سوم این بازی شد.

ست چهارم:

ست چهارم را تیم سپاهان با امتیاز های پی در پی آغاز کرد و توانست اختلاف را با تیم گنبد کاووس زیاد بکند سپاهان با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ توانست به وقت استراحت فنی دوم برسد، تیم سپاهان پس از وقت استراحت بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه قاطع ۲۵ بر ۱۷ پیروز ست چهارم این بازی بشود.

ست پنجم: 

ست پنجم را تیم گنبد بهتر آغاز کرد و توانست تا حدی از تیم سپاهان برتر باشد اما با وقت استراحتی که محمدی راد گرفت تیم سپاهان توانست بازی را مساوی کند؛ اما تیم گنبد باز هم بازی خوبی را انجام داد و توانست در این ست نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ برنده این بازی بشود.

حواشی بازی:

تیم سپاهان از وارد شدن هواداران تیمش به این بازی محروم بود و این بازی بدون تماشاگر برگزار شد.

بنر هایی در رابطه با تیم سپاهان و تیم والیبال این باشگاه در اطراف زمین مسابقه نصب شده بود.

کد خبر 395952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.