گالری های اصفهان را امروز دنبال کنید

در حالی که آبان ماه به از نیمه عبور کرده است و روز های سرد کم کم خودی نشان می دهند گالری های هنری بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاییز به نیمه رسیده و هنرمندان، تحقق هدف های خود را در برگزاری نمایشگاه هایشان میبینند لیکن حضور هنردوستان مایه دلگرمی هنرمندان است‌.

نقش خانه

"صدای پای رنگ" نمایشگاه  گروهی منتخب اثارنگارگری کاشان است که جمعه ۱۷ آبان ماه در گالری نقش خانه که واقع در چهارباغ عباسی ابتدای امادگاه روبروی هتل عباسی ساختمان سوره حوزه هنری میزبان حضور شما عزیزان می‌باشند.

اکنون

"رویاپردازی های زن مالیخولیایی" نمایشگاه مرجان اندرودی در گالری اکنون است.این نمایشگاه ۱۷ آبان ماه در خیابان خاقانی بن بست حریر کوچه افشین ۱۴ شماره۹ افتتاح می شود.

گذار

"حال عمومی" نمایشگاه گروهی ایران_ارمنستان جمعه ۱۷ آبان ماه در گالری گذار واقع در خیابان حکیم نظامی کوی سنگتراش های غربی،نبش بن بست سعدی پلاک ۱۵ برگزار می شود.

کتابخانه مرکزی

"رویای کودکان" دومین نمایشگاه و حراج آثار هنری باهدف حمایت از تحصیل سلامتی و بیمه عمر کودکان کار آسیب دیده ۱۸ آبان ماه در کتابخانه مرکزی افتتاح می شود.

سایان

نمایشگاه نقاشی کارگاه باران از جمعه 17 آبان ماه در گالری سایان افتتاح می شود و تا 28 آبان میزبان شما خواهد بود این نگارخانه در خیابان آذر، بن بست سی و دوم واقع شده است.

کد خبر 395934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.