اولین گام بلندقامتان نامی نو با پیروزی همراه بود

نامی نو در اولین بازی لیگ برتر بسکتبال بانوان موفق شد تیم پاز تهران را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنجشنبه_۱۶ آبان ماه_ تیم بسکتبال بانوان نامی نو در هفته اول لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه الف به مصاف تیم پاز تهران رفت که این بازی با نتیجه ۴۱ بر ۶۱  به نفع نامی نو  پایان رسید. 

کوارتر اول: پاز بازی را با جدیت بیشتری شروع کرد و توانست نخستین امتیاز بازی را به نفع خود کسب کند، در دقایق بعد نامی نو بازی مالکانه تری از خود نشان داد و طی فشاری که به تیم حریف وارد کرد، موفق شد تفاضل امتیاز را تا حدودی کم کند که این کوارتر با نتیجه ۱۰ بر۱۵ به نفع پاز به پایان رسید.

کوارتر دوم : نامی نو بازی با انگیزه تری از خود ارائه داد و طی چند حمله موفق  شد از پاز پیش بیفتد، این تیم دفاع بهتری نسبت به پاز داشت و با حمله  های متعدد توانست تفاضل امتیاز را زیاد کند که این کوارتر با نتیجه ۲۰بر ۱۶ به نفع نامی نو به اتمام رسید.

کوارتر سوم: در این کوارتر پاز تلاش بیشتری برای امتیاز گیری انجام داد که بی ثمر بود و بازهم نامی نو موفق شد نخستین امتیاز این کوارتر را به دست آورد. نامی نو با قدرت نمایی این کوارتر را با نتیجه ۴۰ بر ۲۲ به نفع خود به اتمام رساند.


کوارتر چهارم: نامی نو بازی را در دست گرفت و اجازه امتیاز گیری به تیم پاز را  نداد. نامی نو با وجود اینکه اختلاف امتیاز زیادی با پاز داشت، اما از حملات خود دست نکشیده و به دنبال امتیاز گیری بیشتر بود که در نهایت بازی با نتیجه ۴۱ بر ۶۱ به نفع نامی نو به پایان رسید.

کد خبر 395924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.