برگزاری جشنواره کتاب در فضای مجازی

دومین جشنواره ملی کتاب در فضای مجازی با عنوان "صفحه خیال" با انتشار فراخوانی به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، دومین جشنواره ملی کتاب در فضای مجازی با عنوان "صفحه خیال" به دبیری رسول رجایی و به همت موسسه خانه کتاب با رویکردی جدید و با نگاهی جامع و آینده‌نگر به تمامی حوزه‌ها و مسائل مربوط به کتاب در فضای مجازی با محورهای اقتصادی، فرهنگی، فناوری، پژوهشی و مردمی برگزار می‌شود.

دومین دوره این جشنواره ملی با پوشش محورهای اقتصاد کتاب مجازی با تاکید بر کسب و کارهای نوپا، فرهنگ کتاب مجازی و کنش‌گران فرهنگی، فناوری‌های نوین و صنایع خلاق، پژوهش کتاب مجازی و بخش ویژه مردمی شامل روایت‌گری دیجیتال کتاب و تصویرگری کتاب مجازی برپا می‌شود. مسابقه "داننده شو" به عنوان اولین پویش چندرسانه‌ای مردمی در کشور در حوزه کتاب یکی دیگر از بخش‌های قابل توجه این دوره از جشنواره است.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، ثبت‌نام و مهلت ارسال آثار در محورهای اقتصادی، فرهنگی، فن‌آوری، پژوهشی و مهارتی تا ۲۵ آبان‌ماه و اختتامیه این دوره از جشنواره ۲۹ آبان‌ماه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به نشانیwww.safheyekhial.ir مراجعه کنند.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار "حال خوش خواندن" از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 395921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.