ماشین سازی- ذوب آهن/ راند دوم دوئل اصفهان- تبریز

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته دهم لیگ برتر فوتبال فردا به مصاف ماشین سازی تبریز می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۵ تیم‌های ماشین سازی تبریز و ذوب آهن در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ماشین سازی و ذوب آهن

جمعه، ۱۷ آبان، ساعت ۱۵

پخش زنده: شبکه‌های اصفهان و سهند

ورزشگاه: بنیان دیزل تبریز

داور: رضا عادل

آخرین رویارویی: ذوب آهن صفر- ماشین سازی صفر

جدال اصفهانی تبریزی

شاگردان رسول خطیبی در ششمین دیدار خانگی خود در این فصل در حالی به مصاف ذوب آهن می‌روند که حاصل کارشان در دیدارهای خانگی قبلی دو برد، دو شکست و یک تساوی بوده است. ماشین سازی که تا این هفته با ۹ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است چندان عملکرد قابل قبولی نداشته است و امیدوار است از دیدار خانگی خود تمام امتیازات ممکن را جمع آوری کند.

ماشین سازی در حالی میزبان ذوب آهن خواهد بود که هفته گذشته در دیداری پرحاشیه پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل متوقف کرد، نکته جالب آن بازی از دست رفتن پنالتی دقیقه نودی پرسپولیس بود که به نوعی کمک شایانی برای کسب یک امتیاز برای تبریزی‌ها بود.

ماشین سازی در دو هفته اخیر دو تساوی بدون گل داشته است و باید دید طلسم خط حمله این تیم پس از ۲۴۳ دقیقه شکسته می‌شود یا خیر.

سامان نریمان جهان، مهاجم ماشین سازی به دلیل ۴ اخطاره بودن تنها محروم این بازی به حساب می‌آید.

ذوبآهن، شروعی دوباره

هفته گذشته بالاخره منصوریان با ذوب آهن رنگ برد را در فصل جاری دید و برابر تیم انتهای جدولی شاهین که به جز یک حریف به بقیه حریفانش در لیگ جاری باخته است در خانه پیروز شد. این پیروزی البته شاید از لحاظ روحی بتواند به ذوب آهن کمک کند و فشار نبردن‌های متوالی ذوب آهن از روی دوش بازیکنان این تیم برداشته شود تا ادامه لیگ برای ذوب آهن بهتر پیش برود.

ذوب آهن حالا پس از اولین برد فصل خود در حالی به تبریز و مصاف با ماشین سازی می‌رود که با ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد، یک پیروزی و ۱۰ امتیازی شدن می‌تواند ذوب آهن را چندین پله در جدول بالا بکشد.

این دیدار دومین مصاف تیم‌های اصفهانی و تبریزی در هفته جاری به شمار می‌رود، دیدار اول روز سه شنبه با برتری طرف اصفهانی به پایان رسید و حال باید دید ذوب آهن می‌تواند برتری اصفهانی‌ها را کامل کند یا خیر.

ترکیب احتمالی ماشین سازی:

حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، محمد قادری، قائم اسلامی‌خواه و جفرسون دخسوس

ترکیب احتمالی ذوب آهن:

معراج اسماعیلی، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، مهران درخشان مهر، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان و امیرارسلان مطهری

کد خبر 395914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.