تحقق کامل بودجه شش ماهه شهرداری باغبادران

سرپرست واحد اداری و مالی شهرداری باغبادران با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شش ماهه این شهرداری، گفت: تحقق وصول ۵۰ درصد از بودجه ۱۱۵ میلیارد ریالی سال ۹۸ شهرداری و همچنین تنظیم دفترچه تحویل و تحول مربوط به جابجایی شهردار از اقدامات مهم صورت گرفته در این واحد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، مسعود نوربخش در جلسه شورای اداری شهرداری باغبادران، اظهار کرد: بسیاری از کارشناسان، واحد اداری و مالی شهرداری را قلب تپنده مدیریت شهری می‌دانند چراکه این واحد مسئولیت‌هایی متعددی چون طراحی و تهیه برنامه‌های کلی شهرداری اعم از اداری، مالی، اجرایی، خدماتی،‌ عمرانی و اقتصادی را بر عهده دارد.

وی افزود: تهیه و نظارت مستمر بر اجرای بودجه، متمم آن و تطبیق با برنامه‌های مصوب و سیاست‌های شهرداری و پیگیری امور مربوط به سیستم‌های اطلاعاتی، نرم‌افزاری و فن‌آوری‌های جدید مرکز و به‌روز نگهداشتن اطلاعات مربوطه از دیگر وظایف این واحد است.

سرپرست واحد اداری ومالی شهرداری باغبادران گفت: با توجه به گذشت ۱۸۰ روز از سال ۹۸ و باوجود مشکلات زیاد بستن حساب‌ها و تنظیم تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری، انجام حسابرسی سال ۹۷، تعیین تکلیف بدهی مربوط به معوقات بیمه تامین اجتماعی و مالیات مربوط به سنوات گذشته، پیگیری استرداد ارزش افزوده مربوط به سال‌های 95 تا 97 انجام شده است.

نوربخش با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه شش ماهه شهرداری باغبادران، ادامه داد: پیگیری و برنامه‌ریزی به منظور پیشنهاد منابع جدید درآمدی و بازنگری آن‌ها، ارایه صورت حساب‌های ذی‌حسابی مربوط به اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای سال ۹۷ به خزانه معین استان، تحقق وصول ۵۰ درصد از بودجه ۱۱۵ میلیارد ریالی سال ۹۸ شهرداری و همچنین تنظیم دفترچه تحویل و تحول مربوط به جابجایی شهردار در این مدت انجام شده است.

وی اضافه کرد: انجام مراحل قانونی و انعقاد قرارداد ۳۰ پروژه عمرانی، خدماتی و پرداخت حدود هشت میلیارد ریال از دیون سنوات گذشته و صدور احکام کارگری و کارمندی مربوط به افزایش حقوق، برقراری فوق العاده ویژه، اختصاص پست سازمانی و ارتقاء گروه استحقاقی انجام شده است.

کد خبر 395900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.