آزمایشگاه خاک، قلب تپنده سازمان عمران شهری ساری

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری گفت: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک این سازمان، فرآیند ارزشیابی دقیق محصولات تولیدی خود را با انجام آزمایش‌های دقیق انجام می‌دهد.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته اظهار کرد: اجرای پروژه‌هایی که سال‌ها بتواند نیازهای شهر و شهروندان را تأمین کند، باید دارای ثبات و پایدار باشد از این رو مدیران حوزه شهری می‌کوشند که در اجرای طرح‌های عمرانی، به کیفیت اهمیتی مضاعف بدهند.

وی اضافه کرد: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری، فرآیند ارزشیابی دقیق محصولات تولیدی خود را با انجام آزمایش‌های دقیق انجام می‌دهد تا مجریان طرح‌ها و پروژه‌های شهری، مسئولان و ناظران و شهروندان از کیفیت اجرا و مواد اولیه پروژه‌هایی که گاه در زیر خاک مدفون می‌شود، اطمینان حاصل کنند.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ساری افزود: به طور میانگین سالانه حدود ۴۲۰ نمونه‌برداری از مصالح سنگی و ۵۵۰ نمونه‌برداری از بتن در دستور کار متخصصان این آزمایشگاه قرار می‌گیرد که بی‌شک با افزایش حجم پروژه‌ها و گسترش فعالیت‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری در ارتقای کیفی طرح‌ها و محصولات عرضه شده در بازارهای مختلف، نقش موثری دارد.

بربسته تصریح کرد: سازمان عمران که سابقه اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO از شرکت آکسفورد سرت یونیورسال انگلستان را در کارنامه دارد، عیارسنجی بتن‌های تولیدی، محصولات بتنی و مصالح مختلف راهسازی به منظور کنترل کیفیت آن در مصارف پروژه‌های شهری و  عرضه در بازار فروش را انجام می‌دهد.

کد خبر 395893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.