جمع‌آوری زباله به روش سنتی در منطقه ۶ کرمانشاه

معاون خدمات شهری کرمانشاه از جمع‌آوری زباله به صورت سنتی در منطقه شش شهرداری خبر داد

به گزارش خبرنگار ایمنا، خسرو عیساییان با اشاره به اجرایی شدن جمع‌آوری زباله به روش تفکیک از مبدأ در سال ۷۹ در کرمانشاه و راه‌اندازی نخستین کارخانه بازیافت زباله کشور در کرمانشاه، اظهار کرد: روش جمع‌آوری زباله‌ها به صورت مخزن رفته رفته جایگزین روش سنتی شد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه افزود: مجموعه مدیریت شهری با توجه به مخاطرات بهداشتی و معضل زباله‌گردها، مجددا تصمیم به اجرای روش سنتی جمع‌اوری زباله به صورت آزمایشی در سطح منطقه شش شهرداری گرفته، که انتظار می‌رود شهروندان در اجرای این طرح به مجموعه شهرداری کمک کنند.

هادی فرهنگیان، مدیر منطقه شش شهرداری کرمانشاه نیز با اشاره به جمع‌آوری زباله به روش سنتی در کل سطح منطقه، اظهار کرد: منطقه شش در طرح سنتی جمع‌آوری زباله به دو لاین شرقی و غربی تقسیم شده است.

شهردار منطقه شش افرود: جمع‌آوری زباله در محله‌های بهداری، دادگستری، نجفی، چقامیرزا فاز یک و دو در روزهای زوج و محله‌های کاشانی، ولایت فاز یک و دو، شاهد، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، جانبازان و گلها روزهای فرد راس ساعت ۹شب جمع آوری می‌شود.

وی گفت: از شهروندان منطقه شش درخواست دارم تفکیک زباله در مبدأ را رعایت کنند تا جمع‌آوری زباله به صورت منظم و دقیق انجام شود.

کد خبر 395890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.