دستچین میوه‌های بازار کرج/رونمایی از تقویم فرهنگی سبزوار

در بسته خبری امروز از مرمت اثر ملی گنبد باز نطنز تا نصب شیرهای هیدرانت در شیراز و تجهیز شهرداری اردبیل به سامانه هوشمند ۱۳۷ را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

رشد ۱۷.۵ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی

در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶، واحدهای مسکونی پیش بینی شده در پروانه‌های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران رشد ۱۷.۵ درصدی داشته است.

اجرای طرح LEZ در تبریز

اصغر آدی بیگ، مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: در راستای کاهش آلایندگی هوا، از ابتدای آذر ۹۸ خودروهای فاقد معاینه فنی اعمال قانون می‌شوند.

مرمت اثر ملی گنبد باز نطنز

مرحله نخست مرمت اثر ثبت ملی گنبد باز از آثار تاریخی ارزشمند دوره صفویه شهر نطنز انجام شد.

۴۰ درصد خانوارهای تهرانی زیرخط فقر مسکن

کاوه حاج علی اکبری، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه برنامه شهرداری تهران پیشنهاد ساخت سالانه پنج هزار مسکن در قالب مسکن قابل استطاعت است، گفت: ۴۰ درصد خانوارها در شهر تهران زیر خط فقر مسکن و ۲۰ درصد حاشیه نشین هستند.

رونمایی از تقویم فرهنگی سبزوار

نخستین تقویم فرهنگی شهرداری سبزوار با هدف یکپارچگی فرهنگی و معرفی ظرفیت‌های هنری این شهر با حضور مسئولان شهری رونمایی شد.

هزینه سه میلیارد تومانی احداث مجتمع فدک

معاون عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: تاکنون نزدیک به سه میلیارد تومان برای احداث مجتمع فدک هزینه شده و هشت میلیارد تومان دیگر برای تکمیل بخش حاضر اعتبار نیاز است.

نصب شیرهای هیدرانت در شیراز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از نصب و راه‌اندازی ۱۴۵۰ عدد شیر هیدرانت در نقاط مختلف شهر به منظور ارتقا سطح ایمنی خبر داد.

تجهیز شهرداری اردبیل به سامانه هوشمند ۱۳۷

حمید لطف اللهیان ، شهردار اردبیل در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند ۱۳۷ در شهرداری اردبیل عنوان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های شهرداری سامانه هوشمند ارتباطی ۱۳۷ در اردبیل راه اندازی شد تا به سرعت به معضلات و مشکلات شهروندان رسیدگی شود.

اجرای طرح دستچین در هشت بازار کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری کرج به اجرای طرح موفق دستچین میوه در بازار روزهای تحت پوشش این سازمان اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته خرید میوه دستچین در بازارهای روز کرج مرسوم نبود و شهروندان میوه‌های مورد نیاز خود را به صورت درهم خریدار ی می‌کردند.

شناسایی ۴۹۰ انبار غیر مجاز ضایعات در سطح شهر مشهد

مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از شناسایی و جمع‌آوری ۴۹۰ انبار غیر مجاز ضایعات بازیافتی از سطح شهر خبر داد.

کد خبر 395863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.