برندسازی، زمینه‌ساز رونق گردشگری شهری

شهردار باغبادران گفت: تمایل به خرید محصولاتی چون بِه، گردو و بادام باغبادران از کشاورزان نشان‌دهنده این مهم است که این محصولات ظرفیت برندسازی و تبدیل به ابزاری برای توسعه گردشگری شهری را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت‌الله امینی در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره «بِه،طلای زرد باغبادران» اظهار کرد: لنجان از سابقه‌ای کهن در حوزه کشاورزی برخوردار بوده و بخش باغبهادران از جمله مناطق بسیار مستعد و حاصل‌خیز این شهرستان است.

وی با اشاره به مرغوبیت محصولات باغی بخش باغبهادران، افزود: این محصولات از کیفیت منحصر به فردی برخوردار بوده و به دلیل حضور گردشگران در شهر باغبادران این محصولات مشتریان متعددی از نقاط مختلف کشور دارد.

شهردار باغبادران با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های مختلف نقش موثری در نهادینه‌سازی حقوق شهروندی دارد، عنوان کرد: شهروندان اخلاق‌مدار، قانون‌مدار و مشارکت‌جو از سرمایه‌های فرهنگی، اجتماعی شهر به شمار می‌آیند و برگزاری جشنواره‌ها می‌تواند افزایش میزان مشارکت شهروندان در توسعه شهر را  رقم بزند.

امینی خاطرنشان کرد: جشنواره بِه طلای زرد باغبادران پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد و برپایی غرفه فروش محصولات کشاورزی همچون بِه، گردو، بادام و خشکبار باغبادران و اجرای برنامه‌های شاد از جمله بخش هایی است که در این جشنواره برای شهروندان اجرا می‌شود.

کد خبر 395861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.