اسامی محمد، صادق و محمدصادق مشمول تخفیف طرح «میلاد» می‌شوند

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، تسهیلات سفر با قطارهای این شرکت را به صورت تخفیف ۳۰ درصد با عنوان طرح "میلاد" به اسامی محمد، صادق و محمدصادق ارائه می‌کند، اما سایر نام‌ها با ترکیب محمد یا صادق مشمول این طرح نمی‌شوند.

 به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا عصاری اظهار کرد: شرکت رجا به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، تسهیلات سفر با قطارهای این شرکت را به صورت تخفیف ۳۰ درصد با عنوان طرح «میلاد» ارائه می‌کند.

وی افزود: این تسهیلات برای بازه حرکت و فروش نوزدهم تا بیست و چهارم آبانماه سال جاری، مصادف با هفته وحدت است و در قالب طرح مذکور، به مسافران با نام مبارک «محمد»، «صادق» و «محمد صادق» که در بازه زمانی حرکت و فروش مذکور از طریق کانال‌های فروش رجا بلیت خریداری کنند، ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و  بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

وی با تأکید بر نام‌های اشاره شده اظهار داشت: سایر نام‌ها با ترکیب محمد یا صادق مانند: محمد مهدی، امیر محمد و ... مشمول این طرح نمی‌شوند.

کد خبر 395838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.