۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
توسعه گردشگری معنوی در ساری

شهردار ساری با تاکید بر ضرورت توسعه گردشگری معنوی در این شهر، گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های مدیریت شهری استفاده از ظرفیت‌های شهری مانند یادمان‌های دفاع مقدس برای گسترش گردشگری معنوی است.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان، اظهار کرد: از رسال‌های مهم مدیریت شهری در حوزه فرهنگی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای توسعه گردشگری معنوی است.

وی ادامه داد: وجود باغ موزه دفاع مقدس در ساری موقیت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند مردم با ارزش‌های انقلاب اسلامی فراهم کرده است.

شهردار ساری افزود: جذابیت مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس می‌تواند عامل مهم و اثر بخشی در جذب توریسم و رونق اقتصاد توریسمی استان برای نیل به توسعه ‌پایدار باشد.

رجبی تصریح کرد: شهرداری ساری تلاش می‌کند تا در زمینه اعتلای فرهنگی شهر به‌ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: باغ موزه دفاع مقدس اثری ماندگار برای مردم مازندران و ساری است، اما لازم است با بهره‌گیری از امکانات رسانه‌ای و تبلیغی بیشتر به مردم معرفی شود.

کد خبر 395834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.