هر ۱۵ روز یک پروژه عمرانی در باغبادران اجرا شده است

سرپرست واحد فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری باغبادران گفت: در چهار ماه اخیر بصورت میانگین هر ۱۵ روز یک پروژه در این شهر اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از لنجان، پوریا شمسایی در شورای نشست مدیران شهرداری با غبادران با اشاره به فعالیت‌های این حوزه در چهار ماه گذشته اظهار کرد: واحد فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری به عنوان بازوی توانمند مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های شهر با استفاده از نیروی فنی و متخصص شناخته می‌شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های این واحد، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های مختلف شهری برای بهبود سیما و منظر شهر و افزایش رفاه حال شهروندان است.

سرپرست واحد فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری باغبادران تصریح کرد: سعی شده در اجرای دقیق وظایف محوله پروژه‌های شهری را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت اجرا و به بهره‌برداری برسد.

شمسایی عنوان کرد: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی شهرداری باغبادران در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و ترافیک شهری، توسعه و ساماندهی پارک‌ها و فضای سبز شهری، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و اداری و هدایت و دفع آب‌های سطحی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در چهار ماه اخیر نیروهای شهرداری باغبادران با تمام توان فنی و  با افزایش ساعات و زمان‌های کاری برای بهبود شرایط موجود و انجام وظایف خود برای توسعه و آبادنی شهر تلاش کرده‌اند.

سرپرست واحد فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری باغبادران با بیان اینکه در چهار ماه اخیر هر ۱۵ روز یک پروژه شهری اجرا شده است، ادامه داد: آغاز چندین پروژه مهم و تاثیرگذار در بافت شهری باغبادران نویدبخش روزهای درخشان برای شهروندان است.

شمسایی اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اجرای پروژه‌های شهری به گونه‌ای است که در پایان هر فصل کاری نتیجه آن در معرض قضاوت شهروندان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: تعریض خیابان ابوذر و گردنه وشمندجان از پروژه‌های قدیمی شهر است که برای اجرای آن خاکبرداری و کوه‌بری خیابان ابوذر غفاری به طول ۲۷۰ متر و عرض سه متر و خاکبرداری چهار هزار و ۸۶۰ مترمکعب و اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون ریال انجام شده است.

سرپرست واحد فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری باغبادران خاطرنشان کرد: اصلاح میدان آفتاب با اعتبار ۷۵۰ میلیون ریال، ورودی مسکن مهر باغبادران در بلوار امام علی(ع) با عرض ۲۰ متر و خاکبرداری ۱۵ هزار و ۶۰۰ مترمکعب و با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیون ریال در حال انجام است.

شمسایی افزود: خاکبرداری جاده نوگوران-ملک‌آباد، طراحی و احداث باند کندرو شامل دو پیاده رو و یک سواره در بلوار ولی عصر(عج)، خاکبرداری مجموعه درمانگاه شهر، طراحی و احداث میدان امام علی(ع)، احداث خیابان حسن‌آباد، خاکبرداری میدان مسکن مهر، تسطیح و نخاله‌برداری خیابان شهید رجایی حد فاصل آرامستان تا فاز دو فرهنگیان از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری است.

وی گفت: احداث خیابان پست یکی از تاثیرگذارترین پروژه‌های شهرداری در کاهش ترافیک شهری و تردد ایمن شهروندان بوده که با در نظر گرفتن پدافند غیر عامل اجرا شده است.

سرپرست واحد فنی، عمرانی و شهرسازی شهرداری باغبادران خاطرنشان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجراء این پروژه‌ها بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال بوده و در تلاش هستیم این پروژه‌ها را تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر 395824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.