قلعه نویی نشان داد هر شخصی موفق باشد سعی بر تخریبش دارند!

کارشناس فوتبال گفت: قلعه نویی نشان داده که هر شخصی موفق باشد سعی بر تخریب آن دارند، نمی توانیم وقتی تیم نتیجه نمی گیرد شخصیت ها را تخریب کنیم به خاطر اینکه کاره قشنگی نیست و از زیبایی های فوتبال کم می کند.

فرشید طالبی در گفت و گو باخبرنگار ایمنا در رابطه بازی سپاهان و تراکتور، اظهار کرد: بازی خوبی بود، فکر می کنم دقایق اول بازی استرس در بازی تاثیر گذار بود که تا قبل از گل اول فوتبال قشنگی را شاهد نبودیم. هر دو تیم احتیاط داشتند، اما بعد از گل سپاهان تراکتور به دلیل جبران گل، باز بازی کرد، تیم های امیر قلعه نویی هنر ارسال از کناره ها را دارند و بر اثر همین توانستند گل دوم را هم بزنند. این برد برای هر دو تیم حساس بود که سپاهان بازی را به نفع خود تمام کرد.

وی افزود: در تیم هایی که بازی کرده ام سابقه قهرمانی داشتند و خط دفاع آن تیم ها خوب بود، وقتی تیم گلی دریافت نمی کند به یک باور و اعتماد به نفس می رسد، اما زمانی که گل می خورد استحکام تیم کمرنگ می شود که این اتفاق برای تراکتور در بازی مقابل استقلال افتاد و خط دفاع تراکتور سازی متلاشی شد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه در مورد داوری ها نمی شود صحبت کرد، خاطر نشان کرد: داور را باید در عالم حرفه ای که پول است قرار داد. مگر به داوران چقدر پول می دهند که از آن ها انتظار دارند؟ حتی شده داوران چند هفته پول نگرفته اند. تصمیم گیری ها اگر حرفه ای بود علیرضا فغانی را نگه می داشتند و اجازه نمی دادند او برود.

حضور هواداران سپاهان با پرچم ایران کار زیبایی بود

طالبی با اشاره به اینکه با مردم تبریز رفت و آمد داشتم و می دانم که یک عده خاص از آب گِل آلود ماهی می گیرند و هواداران دیگر را بد نام می کنند، تاکید کرد:  در جامعه خیلی سختی داریم ولی دلیل نمی شود پشت پرچم کشورمان و نام ایران نباشیم. به نظر من حضور هوادارن سپاهان با پرچم ایران کار زیبایی بود که چقدر خوب می شود در دیگر ورزشگاه ها این اتفاق رخ دهد.

وی درخصوص امیر قلعه نویی و شعار هایی که برعلیه او داده می شود، گفت: او یکی از موفق ترین مربی های کشور بوده و هست. قلعه نویی نشان داده که هر شخصی موفق باشد سعی بر تخریب آن دارند، نمی توانیم وقتی تیم نتیجه نمی گیرد شخصیت ها را تخریب کنیم به خاطر اینکه کاره قشنگی نیست و از زیبایی های فوتبال کم می کند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه  خوشحالم امسال دو تیم سپاهان و تراکتور حرفه ای در لیگ برتر حضور دارند، اظهار کرد:  امیدوارم حواشی کمرنگ شود و فدراسیون کاری کند که رفاه هواداران در استادیوم فراهم شود چرا که هوادار است که فوتبال را زنده نگه می دارد.

کد خبر 395816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.