تور کنسرت‌های کیهان کلهر در آمریکا از پنسیلوانیا آغاز می‌شود

کمانچه‌نواز سرشناس پس از اجرا در شهرهای مختلف در ایالات متحده در سوئیس روی صحنه می‌رود و سپس تور کنسرت‌های خود را در ایران پی می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده کمانچه با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های خود تا ماه آینده توضیح داد.

تور کنسرت‌های کلهر در آمریکا با آنسامبل "سیلک رد" از روز ۵ نوامبر مصادف با سه‌شنبه ۱۴ آبان در سالن هنرهای نمایشی آیزنهاور در پنسیلوانیا آغاز می‌شود. کلهر در ادامه ۷ نوامبر مصادف با ۱۶ آبان در دانشگاه آلاباما در بیرمنگام و ۹ نوامبر مصادف با ۱۸ آبان در تنسی اجرا روی صحنه می‌رود.

سپس این موزیسین در تاریخ ۱۲ نوامبر مصادف با ۲۱ آبان در پیس سنتر در کارولینای شمالی، ۱۵ و ۱۶ نوامبر مصادف با ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در ولف ترپ در واشنگتن، ۱۷ نوامبر مصادف با ۲۶ آبان ماه در ویرجینیاتک در ویرجینیا و ۲۰ نوامبر مصادف با ۲۹ آبان در دانشگاه استنفورد در شهر استنفورد روی صحنه خواهند رفت.

کلهر بعد از اتمام تور آمریکا با همراهی کیا طبسیان و هادی حسینی روز ۲۹ نوامبر مصادف با ۸ آذرماه در سوئیس روی صحنه می‌رود. این هنرمند در اواسط آذرماه به ایران بازمی‌گردد و از ۱۱ آذرماه تور ایران‌گردی خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: هنرآنلاین

کد خبر 395801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.