نورافکن: باید با قدرت بیشتری ادامه دهیم

هافبک تیم سپاهان معتقد است که این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار دشواری دارد و در آسیا رقبا قوی‌تر از تراکتور هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نورافکن پس از دیدار سپاهان و تراکتورسازی که با برتری دو گله زردپوشان به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می دانستم بازی سختی را مقابل تیم تراکتور پیش رو داریم.  تیم تراکتورسازی بازیکنان قوی قدرتمند بسیار خوبی داشت، ولی با این حال توانستیم با حمایت حداکثری طرفداران خود در این بازی پیروز شویم.

هافبک تیم سپاهان ادامه داد: امتیازاتی را بسیار بد موقع از دست دادیم. باید برای بازی‌های بعدی تمرین کنیم، نکات منفی بازی را باید پیدا کنیم و روی آنها کار و تمرین کنیم. در بازی‌های آسیایی تیم‌های الهلال و گوانگژو قرار دارند که این تیم‌ها خیلی سخت تر از تراکتور هستند، البته با تمام احترامی که برای تراکتور قائلم و مطمئنم که باید قوی‌تر شویم.

وی درباره اینکه آیا با مصدومیت به بازی ادامه داد، توضیح داد: زمین نقش جهان لغزنده است و به همین دلیل مشکل کوچکی پیش آمد. وظیفه ما این است که تمام تمرکز خود را برای تیم بگذاریم. 

نورافکن درباره محبوبیتش بین هواداران سپاهان و استقلال، گفت: در تیم استقلال مانند سپاهان هم با تمام وجود بازی کردم و شاید در آن تیم تجربه بازی در چهار مختلف را دارم. در ادامه راه کار سنگینی خواهیم‌ داشت و باید با قدرت بیشتری به کار ادامه دهیم. پرسپولیس و استقلال و تیم‌های دیگر هم به ما نزدیک می‌شوند. به امید خدا این روند را ادامه می‌دهیم تا قهرمانی را برای شهر اصفهان به دست آوریم.

نورافکن با اشاره به حضورش در تیم ملی افزود: درباره تیم ملی و بازی با بحرین شاید چند بازیکن ما مثلاً میلاد محمدی، سید مجید حسینی یا امید ابراهیمی، به اندازه کل تیم بحرین قیمت داشتند ولی نکته مهمی که بحرین داشت آمادگی و ذهنیت مثبت بود که توانستند بازی را ببرند. برای بازی با عراق باید در وهله نخست برای امتیاز گرفتن و بعد از آن برای گرفتن حداکثر امتیاز به زمین برویم و مطمئناً می‌توانیم این کار را انجام می‌دهیم

کد خبر 395795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.