سپاهانی‌ها حاج صفی را تشویق کردند/ بازار سیاه بلیط فروشی بیرون از ورزشگاه

طرفداران تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار این‌ تیم با تراکتور سازی/ احسان حاج صفی را تشویق کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم فولاد مبارکه‌ سپاهان و تراکتورسازی تبریز در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر ظهر امروز _۱۴آبان_ در ورزشگاه نقش جهان به دیدار هم خواهند رفت. حواشی این دیدار تا پیش از شروع بازی به شرح زیر است:

*خیابان‌های منتهی به ورزشگاه نقش جهان ترافیک نیمه سنگینی دارند و آرام آرام تجمع‌ خودروها در ورود ورزشگاه به چشم می‌خورد.

*با اینکه‌ بلیط فروشی این دیدار به صورت اینترنتی بوده، اما همچنان کسانی هستند که در بیرون ورزشگاه با راه انداختن بازار سیاه بلیط فروشی می‌کنند.

*با توجه‌ به برگزاری بازی در میانه‌های هفته و روز غیرتعطیل تا کنون استقبال نسبتا خوبی از بازی به عمل آمده و لحظه به لحظه بر تعداد تماشاگران افزوده می‌شود.

*هواداران تراکتور که نسبت به بازی‌های پیشین دو تیم استقبال کمی از بازی داشته‌اند، با استقبال اعضا کانون هواداران سپاهان وارد ورزشگاه می‌شوند.

*پیش از بازی پیام نیازمند به شدت توسط سپاهانی تشویق شد و به نظر می‌رسد هواداران شعارهای جدیدی برای سنگربان رکورددار خود طراحی کردند.

*هواداران دو تیم سپاهان و تراکتور در اقدامی هماهنگ شعار "سپاهان، تراکتور ، دو قهرمان ایران" را سر دادند.

*کانون هواداران باشگاه سپاهان بنری با مضمون شعر معروف "چو ایران نباشد، تن من مباد" در ورزشگاه نصب کرده‌اند؛ به نظر می‌رسد این بنر با توجه به حواشی اخیر نصب شده باشد.

*سپاهانی‌ها مهدی کیانی کاپیتان خود را حسابی تشویق کردند، تراکتور نیز به تشویق بازیکنان خود از جمله احسان حاج صفی پرداختند.

*سکوهای زرد با شعار "تراکتور به اصفهان خوش آمدی" به تیم رقیب خوش آمد گفتند.

*سپاهانی ها برای لحظاتی ستاره سابق خود یعنی احسان حاج صفی را تشویق کردند.

کد خبر 395765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.