شهرداران نباید از بیت المال برای امور غیرکاری خرج کنند

استاندار اصفهان گفت: شهرداران به هیچ عنوان مجاز نیستند از بیت المال برای امور شخصی و غیرکاری یا سفرهای شخصی خود خرج کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز سه شنبه-چهاردهم آبان ماه ۹۸- در گردهمایی شهرداران استان اصفهان اظهار کرد: حفظ آبروی همه اخلاقی و شرعی وظیفه تک تک افراد است و برخوردها نسبت به مسائل باید عاقلانه باشد.

وی با تأکید بر اصل رعایت حفظ حقوق بیت المال تصریح کرد: شهرداران باید ساده زیستی را در عمل مورد توجه قرار دهند؛ شهرداری‌ها مجاز نیستند که از بیت المال برای امور شخصی و غیر کاری یا سفرهای شخصی خود خرج کنند.

استاندار اصفهان پیشنهاد کرد: هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداری‌ها در فضایی آرام به دور از تنش و احساسات برمبنای قانون کشور به تخلفات رسیدگی کند.

وی با قدردانی از فعالیت رسانه‌ها در انتشار اخبار صحیح گفت: اکثر رسانه‌های استان اصفهان با رعایت اخلاق اطلاع رسانی اخبار را انجام می دهند و رعایت امانت داری را مورد توجه قرار می‌دهند.

رضایی تأکید کرد: رسانه‌ها نباید با انتشار برخی اخبار غیرواقعی بی اعتمادی را در جامعه رواج دهند.

وی با تاکید بر تقویت و توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی در شهرها، افزود: در حال حاضر ناوگان حمل و نقل عمومی ضعیف است و باید تقویت شود.

استاندار اصفهان تصریح کرد: نگاه بیمه‌ای به حوادث و سازه‌هایی که در معرض حریق، سیل یا زلزله هستند، بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه به شدت نگران ایمنی باز اصفهان، کاشان، نجف آباد خمینی شهر هستیم، گفت: آتش نشانی‌ها در این بخش باید فعال‌تر عمل کنند و از بیمه استفاده کنند.

رضایی اظهار کرد: باید از صنعت بیمه‌ای در باغات و مراکز پرورش ماهی به خوبی استفاده شود.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های آسیب پذیر باید در شهرها شناسایی شود، افزود: باید هم قسم شویم که ساده زیستی را در تمام ابعاد مورد توجه قرار دهیم.

کد خبر 395764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.