۱۲۹ نفر در آتش‌سوزی‌های اصفهان جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار متوفیات ناشی از سوختگی در شش ماهه اول سال جاری در استان اصفهان گفت: در این خصوص نیز ۱۲۹ نفر شامل ۴۶ زن و ۸۳ مرد جان باخته‌اند.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار شش ماهه فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان اظهار کرد: در این بازه زمانی ۴۴ نفر که همگی مرد بوده‌اند به این دلیل جان  خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: بیشترین علت فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و برخورد جسم سخت بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار مصدومین ناشی از حوادث کار استان اصفهان نیز گفت: در این مدت آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با یک هزار و ۲۶۸ مورد شامل که۹۳ زن و  یک هزار و ۱۷۵ مرد بوده است نسبت به  مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۴۳۵ نفر بوده، ۱۱.۶ درصد کاهش داشته است.

وی در خصوص آمار برق گرفتگی در شش ماهه اول سال جاری در استان اصفهان   نیز اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۷ مورد فوتی شامل دو زن و ۱۵ مرد به دلیل برق گرفتگی به مراکز  پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند.

 سلیمانی‌پور در خصوص آمار فوت شدگان ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان طی شش ماه امسال گفت: در این مدت ۷۱ نفر شامل ۵۹ مرد و ۱۲ زن بر اثر غرق شدگی در استان جان باخته‌اند که نسبت به سال گذشته که ۲۹ نفر فوتی به این علت داشتیم افزایش چشمگیری داشته است.

وی در خصوص آمار متوفیات ناشی از  سوختگی در شش ماهه اول سال جاری در استان اصفهان نیز ادامه داد:   در این خصوص نیز ۱۲۹ نفر شامل ۴۶ زن و ۸۳ مرد جان باخته‌اند.

کد خبر 395762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.