نیاز  جامعه دانش‌آموزی الگوبرداری از قهرمانان جنگ است

معاون آموزش و پرورش گلپایگان گفت: نیاز امروز جامعه دانش آموزی الگوبرداری از قهرمانان و اسوه‌های حقیقی است و با برگزاری یادواره‌ شهدای فرهنگی و دانش آموز فرهنگ ایثار و شهادت گسترش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلپایگان، داود فیاضی امروز (سه شنبه) در یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی گلپایگان با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند، اظهار کرد: قهرمانان واقعی این مرز و بوم شهدا هستند که خالصانه جان خود برای امنیت و آسایش و حفظ دین اسلام وعزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند.

معاون آموزش و پرورش گلپایگان گفت: اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم به خاطر از خودگذشتگی شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.

فیاضی با بیان اینکه شهدای دانش آموز سنگر تعلیم و تربیت را برای رفتن به جبهه‌ها رها کردند تا در مقابل دشمن متجاورز ایستادگی کنند، افزود: امروز شما دانش آموزان باید با درس خواندن و تزکیه نفس رهرو راه شهدا باشید.

وی گفت: فضای امنی برای درس خواندن و رسیدن به قله‌های علمی و ترقی مهیا است و می‌توانید با سلاح دانش در میدان مبارزه با دشمن فرهنگی پیروز میدان شوید.

معاون آموزش و پرورش گلپایگان تصریح کرد:  نیاز امروز جامعه دانش آموزی الگوبرداری از قهرمانان و اسوه‌های حقیقی است بنابراین برگزاری یادواره‌ شهدای فرهنگی و دانش آموز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را به همراه دارد.

دانش آموزان با درس خواندن توان علمی کشور را به دنیا صادر کنند

همچنین حجت الاسلام روح الله بیاتی زاده یکی از اساتید حوزه و دانشگاه گلپایگان در ادامه این جلسه با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع)، اظهار کرد: ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۴۶۰۰ شهید فرهنگی جان خود را تقدیم انقلاب کردند بنابراین نباید یاد شهدا در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه گلپایگان گفت: دانش آموزان با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان باردیگر ثابت کردند که پرچمدارانقلاب و نظام و رهرو راه شهدا هستند.

بیاتی زاده گفت: دانش آموزان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را زیر پا می‌کشند، آینده سازان کشور شما دانش آموز هستید و اگر در کسب علم و دانش کوتاهی کنید به شهدا خیانت کرده‌اید.

وی تأکید کرد: در دوران دفاع مقدس دانش آموزان رفتن به جبهه را به درس خواندن ترجیح دادند امروز شما دانش آموزان نیز با خوب درس خواندن توان علمی کشور را به مانند انقلاب به دنیا صادر کنید.

کد خبر 395751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.