تاکنون ۳ میلیارد تومان برای احداث مجتمع فدک هزینه شده است

معاون عمرانی منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: تاکنون نزدیک به سه میلیارد تومان برای احداث مجتمع فدک هزینه شده و هشت میلیارد تومان دیگر برای تکمیل بخش حاضر اعتبار نیاز است.

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درحاشیه بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان از مجتمع توانمندسازی فدک درخصوص پیشرفت اجرایی این مجتمع اظهار کرد: سفت کاری قسمت کارگاه آموزشی و خوابگاه آقایان به اتمام رسیده و نازک کاری آن نیز پس از مشخص شدن پیمانکار در قالب مناقصه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساختمان درمانگاه با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان به پایان رسیده، افزود: اعتبار این پروژه با شهرداری مرکزی بوده و مشکلی در مسیر پرداخت آن وجود نداشته است.

معاون عمرانی منطقه هفت شهرداری اصفهان روند پیشرفت پروژه را بدون توقف و مناسب دانست و ادامه داد: اگر زمین مجتمع را درنظر نگیریم، تاکنون نزدیک به سه میلیارد تومان برای احداث مجتمع فدک هزینه شده و اگر کل سایت را در نظر بگیریم پروژه نزدیک به ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه هشت میلیارد تومان دیگر برای تکمیل بخش حاضر اعتبار نیاز است، اضافه کرد: این مجموعه شامل چند پنل اجرایی است، اما بخش‌های حاضر، از لحاظ سفت کاری به‌طور صد در صد و در وسعت کامل ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 395749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.