۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
گوهر خیراندیش در هالیوود

گوهر خیراندیش در اینستاگرام خود نوشت: دیشب به دعوت "محمدرضا گلزار" عزیز که سالهاست توانسته سوپراستار بودنش را حفظ کند به سالن سه هزار و چهار صد نفری دالبی هالیوود در آمریکا رفتم.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ گوهر خیراندیش بازیگر تئاتر و سینما در پستی اینستاگرامی ویدئویی از حضور خود در کنسرت محمدرضا گلزار در سالن تئاتر دالبی هالیوود منتشر کرد. کنسرت محمدرضا گلزار، بازیگر سینما که چندسالی است در حرفه خوانندگی نیز فعالیت دارد در این سالن طی چند هفته گذشته با حاشیه های فراوانی روبرو بود . در فضای مجازی نیز از سوی هنرمندان و مخاطبان نقد و حمایت هایی فراوانی نسبت به این کنسرت منتشر شد. گوهر خیراندیش در توضیح این ویدیو در صفحه خود نوشته است:

"سلام عزیزانم ...دیشب به دعوت "محمد رضا گلزار" عزیز که سالهاست توانسته سوپراستار بودنش را حفظ کند به سالن سه هزارو چهار صد نفری " دالبی" هالیود در آمریکا رفتم و از استقبال بی نظیر عزیزان حاضر در سالن شگفت زده شدم . از اینکه توانسته بودم تهیه کننده و برنامه ریز فیلم جدیدم" فصل قاصدکها “ را که کار مشترک ایران و هالیوود است را راضی کنم تا صحنه های مرا زودتر فیلمبرداری کنند تا بتوانم به دیدن کنسرت یک ایرانی موفق بروم خوشحال بودم .

پی‌نوشت: " مریم پیربتد" کارگردان و نویسنده توانای ایرانی در هالیوود است که "فصل قاصدکها" را نوشته است و کارگردانی می‌کند. ‎"

kh.JPG

کد خبر 395746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.