زنجیره تولید صنعت سلولزی از اهمیت زیادی برخوردار است

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: محصولاتی که در صنعت سلولزی و بهداشتی تولید می شود،کالاهای تاثیرگذار بوده و زنجیره تولید در این صنعت از اهمیت زیادی برخوردار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی صادقی نیارکی در نشست بررسی وضعیت صنایع سلولزی و بهداشتی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در صنعت سلولزی و بهداشتی گفت: محصولاتی که در این صنعت تولید می شود،کالاهای تاثیرگذار بوده و زنجیره تولید در این صنعت از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه نوسانات در تولید و بازار این صنعت ارتباط مستقیمی با جامعه دارد، تصریح کرد: تشکل تخصصی این صنعت با تدوین سند راهبردی و توسعه ای می‌تواند، در افزایش بکارگیری ظرفیت های موجود، تکمیل زنجیره ارزش و ترسیم دورنمایی از این صنعت، بسترهای لازم را برای توسعه این صنعت راهبردی در کشور و افزایش صادرات فراهم کند.

بر اساس این گزارش در این نشست نمایندگان این تشکل تخصصی با تشریح وضعیت این صنعت راهبردی به برخی از چالش ها نظیر مشکلات گمرکی، چالش های تخصیص ارز، ضرورت بازنگری در تعرفه واردات مواد اولیه و... اشاره داشتند که تصمیمات لازم جهت تسهیل فرایند تولید در این راستا اتخاذ شد.

کد خبر 395731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.