جدال ایتالیایی کرواتی در آزادی

تیم فوتبال استقلال تهران امروز(سه شنبه) در یکی از دیدار های مهم لیگ برتر فوتبال میزبان نفت آبادان است که هر دو تیم در بالای جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جای دارند.

به گزارش ایمنا، امروز -سه شنبه ۱۴ آبان- از ساعت ۱۵:۳۰ دو تیم استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در چهار چوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی رودرو هم صف آرایی می کنند. شاگردان استراما پس از کسب پیروزی بزرگ مقابل تراکتور در تبریز، حالا به دنبال تکمیل قطعه هفتم پازل برد های زنجیر وارشان هستند. نفتی های آبادان که با نتایج خوبی که این فصل کسب کرده اند دست به شگفتی زده و با ۱۶ امتیاز در میان مدعیان جدول قرار گرفته اند و امروز به دنبال کسب امتیاز از نبرد با آبی های پایتخت در تهران هستند.

استقلال در صورت برد در دیدار امروز با کسب پنج پیروزی متوالی در لیگ برتر به تنها تیمی مبدل می شود که به این مهم در فصل جاری دست پیدا می کند. همچنین از نگاه امتیازی این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است؛ زیرا همزمان با این مسابقه در اصفهان سپاهان صدرنشین مقابل تراکتور دنیزلی قرار می گیرد و چنانچه پرشور ها از زمین نقش جهان امروز با شکست خارج شوند این فرصت در اختیار دو تیم وجود دارد تا با به دست آوردن سه امتیاز امروز جایگاه خود را موقتی در جدول ارتقا بخشند.

اسکوچیچ؛ مربی ای که راه بردن استقلال را بلد است!

دراگان اسکوچیچ که امروز روی نیمکت صنعت نفت در آزادی خواهد نشست، تجربه حضور در تیم های مختلف غرب آسیا را در کارنامه دارد و تیم های او تاکنون ۱۰ بار مقابل استقلال به میدان رفته اند. حاصل این دیدار ها شش پیروزی و چهار شکست برای این سرمربی کروات بوده و هیچ گاه بازی تیم های او و استقلال به تساوی کشیده نشده است. این مربی حتی یکبار زمانی که سال ۲۰۱۱ هدایت النصر عربستان را بر عهده داشت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف آبی پوشان رفت.

کد خبر 395709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.