دو پاکبان امانتدار منطقه ۱۱ تقدیر شدند

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از دو پاکبان امانت‌دار منطقه ۱۱ تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری، معاون خدمات شهری شهردار اصفهان صبح امروز سه شنبه -۱۴ آبان ماه- در مراسم تقدیر از این دو پاکبان اظهار کرد: بر هیچ کسی پوشیده نیست که کارگران خدمات شهری بیشترین بار زحمات را بر دوش می کشند که از ساعات اولیه بامداد برای پاکیزگی شهر تلاش می کنند؛ حس مسئولیت پذیری دورن آنها نهادینه شده است.

وی افزود: هم گرایی و ایجاد حس مسئولیت سبب شده که وجود نیروهای خدوم و امانت‌دار را در مجموعه شهرداری شاهد باشیم؛ شهرداری نیز از همه نیروهای خود حمایت می کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه فعالیت مجموعه شهرداری گسترده است و شهروندان افزایش زیبایی‌های شهری، پاکیزگی معابر و بهبود وضعیت حمل و نقل را به خوبی درک می کنند، ادامه داد: مجموعه شهرداری به دنبال تقویت حس تعلق پذیری و داشتن شهروند مسئولیت پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد امروز ایجاد تعامل بین شهرداری و شهروندان است، از این رو در برابر شهرندان احساس مسئولیت می‌کنیم و شهروندان نیز وظایف شهروندی را می‌دانند و نسبت به شهر خود عرق دارند.

امیری با اشاره به دو پاکبان امانتدار منطقه ۱۱ شهرداری، گفت: در بدنه شهرداری افرادی هستند که در مقابل حقوق شهروندان مسئولیت خود را انجام می دهند و امیدواریم کار نیک این دو پاکبان الگویی برای سایرین باشد.

به گزارش ایمنا، پاکبانان «محمدحسین چلمقانی» و «بهمن عاشقی» دوشنبه هفته گذشته ساعت پنج بعد از ظهر در مرکز پردازش پسماند غرب اصفهان حین تخلیه بار بسته‌ای حاوی دلار و طلا به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان را در پسماندهای خشک یافته‌اند که در نهایت به دست صاحبانش رسید.

به پاس امانتداری، این دو پاکبان همراه خانواده به سفر مشهد دعوت شدند.

کد خبر 395701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.