آتش بازی سرخ‌ها در اهواز/ جنگ غول‌ها در نصف جهان

پرسپولیس در اولین دیدار هفته دهم لیگ برتر در اهواز موفق شد فولاد را شکست دهد و تا رده دوم صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد، مصاف تراکتور و سپاهان در نقش جهان و تقابل صنعت نفت آبادان و تراکتور مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - سه‌شنبه ۱۴ آبان- است.

"جنگ غول‌ها در نصف جهان" عنوان "خبرورزشی" در خصوص مصاف جذاب سپاهان و تراکتور در چارچوب هفته دهم لیگ برتر است، مسابقه‌ای که بسیاری پیروز آن را قهرمان نیم فصل ایران می‌دانند.

این روزها استقلال در بهترین حالت خود قرار دارد و سیستم بازی زیبای آنها بر هیچکس پوشیده نیست، اما رقیب امروز آبی پوشان نیز بهترین فصل خود را پشت سر می گذارد، "گل" با عنوان "بازی خوب و خوب تر" از مصاف استقلال و صنعت نفت آبادان نوشت.

"شوت" با عنوان "آتش بازی سرخ‌ها در اهواز" از پیروزی پرسپولیس در اهواز و مقابل فولاد نوشت، پیروزی که این تیم را تا رده دوم جدول بالا کشید و هواداران سرخ‌ها را به آینده امیدوار نگه داشت.

"هدف" با عنوان "برد دست ساز" از نحوه عجیب پنالتی دادن بازیکن فولاد در مصاف با پرسپولیس نوشت، پنالتی که از دست داده شد و با همان گل پرسپولیس پیروز میدان لقب گرفت.

این روزها که صحبت از احتمال خرید مهاجم در نیم فصل برای پرسپولیس شنیده می‌شود دیاباته در استقلال می‌درخشد تا امتیاز برتری آبی‌ها به سرخپوشان همین مهاجم باشد، اما گویا استراماچونی به یک مهاجم آماده راضی نیست زیرا "ایران ورزشی" با عنوان "مهاجم گلزن می‌خواهم" از اظهارات سرمربی استقلال نوشت.

همواره دوئل مربیان خارجی در فوتبال ایران مسابقات جذابی را رقم زده است و امروز استراماچونی ایتالیایی بعد از گذراندن دنیزلی باید به مصاف اسکوچیچ برود، دوئلی که تقابل تجربه و استعداد است، "ابرار ورزشی" با عنوان "دوئل مربیان ایتالیایی و کراوسی" از این تقابل نوشت.

"پیروزی" با عنوان "پیروزی زیر باران بطری" از روز بطری باران اهواز نوشت، جایی که در تمام نماهای بسته صحنه های تلویزیونی تعداد زیاد بطری ها داخل چمن مشهود بود.

کد خبر 395697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.