اجرای پروژه دیسک در شهرداری ارومیه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه از اجرایی شدن پروژه دیسک، تحلیل ویژگی‌های فردی کارکنان شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، صادق حسین دوستی اظهار کرد: با انجام پروژه دیسک، ویژگی‌های فردی و شخصی پرسنل جدا از ویژگی‌های تحصیلی تحلیل می ‌ود و این ویژگی‌ها با تحصیلات کارکنان ادغام شده تا نیروی متخصص تربیت شود.

وی با بیان این که ویژگی‌های فردی نیروی انسانی از نظر روحی و روانی در قالب پروژه دیسک آنالیز می‌شود، تصریح کرد: این آنالیزها تاکنون در مدیریت شهری ارومیه اتفاق نیفتاده است تا از طریق اجرای این طرح ویژگی‌ها فردی با ویژگی‌های تحصیلی آنالیز شود تا مشخص شود نیرو برای کدام بخش مناسب است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با بیان اینکه پروژه دیسک برای نیروی انسانی با سابقه کاری زیر ۱۰ سال اجرا می‌شود، اظهار کرد: درآغاز ۲۰۰ نفر از پرسنل شهرداری ارومیه با سابقه کاری زیر ۱۰ سال در قالب پروژه دیسک آنالیز می‌شوند.

وی افزود: پروژه دیسک در حال اجرا است  و قرارداد آن نیز ابلاغ شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با اشاره به روند انتخاب شایسته مدیران آینده بر اساس طرح دیسک، گفت: آزمون طرح دیسک با هدف ارزیابی و استعداد مدیران آینده است.

 DiSC، استاندارد یا زبان مشترکی است برای شناخت و بازگشایی رموز رفتاری افراد و پیش بینی رفتارهایی که به طور معمول از آن‌ها مشاهده می‌شود.

کد خبر 395669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.