تغییر سیاست شهرداری از وظیفه‌محوری به مشتری‌مداری

قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: سیاست امروز شهرداری از وظیفه‌محوری به سمت بازارمحوری، مشتری‌مداری و در نهایت جذب مشارکت بخش خصوصی با هدف دستیابی به درآمدهای پایدار تغییر یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یحیی عیدی در نشست هم‌اندیشی مدیران شهرداری، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سرمایه‌گذاری در عرصه مدیریت شهری را فراهم کردن بسترهای مناسب جهت حضور بخش خصوصی در حوزه شهرداری دانست و اظهار کرد: باید با شناخت علمی و دقیق نقاط قوت و ضعف شهر را پیدا کنیم و در راستای تقویت مزایای رقابتی سرمایه‌گذاری تمرکز کنیم.

عیدی با اشاره به نیاز شهر کرمانشاه به ارتقاء قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهری، افزود: باید زمینه را برای رشد اقتصادی، اجتماعی، رفاه و پیشرفت شهروندان جامعه فراهم آوریم.

معاون اقتصادی شهردار کرمانشاه ادامه داد: سیاست امروز شهرداری از وظیفه‌محوری به سمت بازارمحوری، مشتری‌مداری و در نهایت جذب مشارکت بخش خصوصی با هدف دستیابی به درآمدهای پایدار تغییر یافته است.

وی تصریح کرد: میزان توسعه و پیشرفت، با شرایط مالی و درآمدهای پایدار شهر در ارتباط است که مدیریت شهری کرمانشاه با تقویت و بهبود زیرساخت‌های سازمان سرمایه‌گذاری، زمینه را جهت جذب سرمایه و حضور سرمایه‌گذار فراهم کرده است.

عیدی گفت: سیاست امروز شهرداری درحوزه اقتصاد شهری و سازمان سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی این است که پروژه‌های شهری را با کیفیت مناسب در کمترین زمان و حداقل هزینه با حضور بخش خصوصی انجام دهد.

معاون اقتصادی شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: قطعا جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی باعث رونق فضای کسب و کار، بهبود فضای اقتصادی شهر و کسب درآمد پایدار برای شهرداری خواهد شد.

وی افزود: همه مدیران شهرداری موظف‌اند در راستای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران اقدام کنند.

عیدی با اشاره به باور صحیح استفاده بهینه از بخش خصوصی در راستای صرفه‌جویی در هزینه‌های شهرداری خاطرنشان کرد: این امر استفاده حداکثری از ظرفیت مشارکت جامعه شهروندی را در عرصه مدیریت شهری به دنبال خواهد داشت.

قائم مقام شهردار اظهار کرد: همه زیرساخت‌ها برای جذب مشارکت‌های مردمی در سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری فراهم شده است.

کد خبر 395660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.