۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
مراسم ۱۳ آبان در استان اصفهان

راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در ۸۴ نقطه از استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با بیان اینکه این روز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایرات است، اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم از جمله تبعید امام به ترکیه، شهادت دانش آموزان توسط گارد رژیم شاه در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام بود. تبعید امام نه تنها جریان نهضت انقلابی خواهی ملت خاموش و خنثی نکرد بلکه باعث ایجاد نقطه عطفی در پیروزی انقلاب شد.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان خط و مشی و سیاست نظام جمهوری اسلامی را تعیین کرد، گفت: سفارت آمریکا در ایران به لانه جاسوسی علیه انقلاب ایران و اسلام تبدیل شده بود و انواع توطئه‌ها را انجام در آن انجام می گرفت. اگر اسناد لانه جاسوسی آمریکا منتشر شود، تمام ادعاهای آمریکا در مورد حقوق بشر را زیر سوال می برد و سند رسوایی آمریکای‌ را برای ملت‌ها نمایان می‌کند.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم برای همیشه فتنه گری و زورگویی قدرت‌های سلطه جو به زیر کشیده شود و بتوانیم عزتمان را به رخ دنیا بکشیم، باید تمامی جریان‌های سیاسی و قوای سه گانه حول محور وحدت و همدلی حرکت کنند و از فرمایشات راه گشای مقام معظم رهبری تبعیت کنند.

تنها راه و رمز پیروزی مقاومت است

حجت الاسلام علیرضا قاسمی، امام جمعه بادرود نیز در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان که در محل آموزشگاه ۱۷ شهریور این منطقه برگزار شد، گفت: حضور مردم شهید پرور بادرود در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخی کوبنده به یاوه‌ گویانی است که با توطئه و دسیسه‌ چینی‌ درصدد تضعیف و براندازی این نظام هستند.

وی افزود: مردم غیور و بصیر ایران اسلامی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب آموخته اند که راه پیروزی بر مستکبران عالم، مذاکره، سازش و سر تسلیم فرود آوردن نیست. تنها راه و رمز پیروزی مقاومت است. اگر می بینیم در طول سالیان اخیر  ملت ما پیروز همیشگی میدان های مبارزه با آمریکا بوده به این دلیل است که از خود مقاومت نشان داده است. مقاومت همیشه باعث پیروزی، کسب اقتدار و عقب راندن مستکبران در عالم می شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: به امید روزی که مقاومت همه آزاد مردان عالم در برابر زورگویان و مستکبران جهان زمینه ظهور منجی عالم را فراهم کند و در کنار رهبر فرزانه انقلاب شاهد برپایی حکومت عدالت جهانی امام عصر (عج) در جهان باشیم.

۱۳ آبان سرمنشاء تحولات بزرگی در تاریخ این سرزمین است

سعید باقری، رئیس آموزش و پرورش مبارکه در مراسم ۱۳ آبان در ورزشگاه ۲۲ بهمن مبارکه افزود: تا زمانی که این انسجام و همدلی بین ملت ایران وجود دارد، آمریکا نمی‌تواند انقلاب و وحدت مردم را تحت تاثیر قرار دهد. ۱۳ آبان سرمنشاء تحولات بزرگی در تاریخ این سرزمین است. همه ما در راهپیمایی امروز شرکت می‌کنیم و اتحاد، همدلی و همبستگی خود را به دنیا نشان می‌دهیم.

وی تصریح کرد: ملت ما همواره با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در جبهه استکبارستیزی و رسیدن به حقانیت نظام اسلامی پیشتاز خواهند بود.

تسخیر لانه جاسوسی انقلاب را از دامی که بر سر راهش گسترده شده بود، نجات داد

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی، امام جمعه مبارکه، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: ۱۳ آبان سرفصلی برای انقلاب و ملت ایران است و نسل گذشته در این روز تجربه مبارزاتی خود را به نسل جدید و آینده سازان منتقل می کنند.

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان یکی از رویداهای  بسیار مهم تاریخ انقلاب اسلامی و تاریخ اسلام محسوب می شود. حوادثی در این روز اتفاق افتاد که هر کدام به تنهایی یک حادثه بزرگ و سرنوشت ساز است. این روز واقعیت سیاست های استکباری آمریکای جنایتکار را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان و دانش آموزان انقلابی، مکمل انقلاب اسلامی بود و بدرستی از طرف امام خمینی (ره) بعنوان انقلاب دوم نامگذاری شد. این اقدام ارزشمند دانشجویان و دانش آموزان، انقلاب اسلامی نوپا را از دامی که بر سر راهش گسترده شده بود، نجات داد.

کد خبر 395659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.