قلعه‌نویی: بازی سختی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: طبیعتا بازی سختی خواهیم داشت. چون بازی در ورزشگاه نقش جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور سازی تبریز در چهارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: از دیدار دوباره دنیزلی خوشحال هستم. دنیزلی مربی بزرگ ایران و ترکیه است. طبیعتا بازی سختی خواهیم داشت. چون بازی در ورزشگاه نقش جهان است.

وی ادامه داد: مترصد دریافت سه امتیاز هستیم. در بازی‌های قبلی چهار امتیاز از دست دادیم. آمار با نتیجه فرق می‌کند، سپاهان در یک سال گذشته روند خوبی داشته است. خوشحالم که از مساوی با ما نیز خوشحال می‌شوند. سپاهان می‌تواند خاطرات گذشته را زنده کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: خواهش می‌کنم نگویید "افت سپاهان"، تیمی که پیروز نمی‌شود با تیمی که افت می‌کند خیلی تفاوت دارد. بر اساس آمار در دو بازی قبلی خیلی خوب بودیم ولی متاسفانه نتیجه نگرفتیم. تیم بازی خوبی انجام دهد ولی نتیجه نگیرد نامش افت نیست. هر دو تیم تیم‌های خوبی هستند و بارها این را گفته‌ام ما از نطر تیمی خیلی خوبی هستیم.

قلعه‌نویی گفت: وظیفه همه است که برای هرکه در فوتبال زحمت کشیده تقدیر کنیم. اعتقاد دارم احسان حاج‌صفی برای فوتبال مملکت و باشگاه سپاهان زحمت زیادی کشیده وقتی بازوبند تیم ملی را می‌بندد می‌گویند بازیکن سپاهان بوده است. در آلمان که مهد فوتبال است بازیکنی که در بایرن موفق نمی‌شود به دورتموند برمی‌گردد و از این قبیل اتفاقات در همه جا مرسوم است. من چند روز قبل از اینکه اتفاقی که برای خطیبی بیوفتد اولتیماتوم دادم.

وی خاطرنشان کرد: از آقای تاج متعجبم بعد از این همه اتفاقات از هفته قبل به فکر افتاده برای من جای تعجب است. فضای استادیوم باید برای قشنگی فوتبال باشد مردم می‌دانند مقصر اصلی اینکه فوتبال به این سمت رفته است، چه کسی است. تنها کسی هستم که در مقابل این اتفاقات ایستاده من هستم و هزینه آن را هم می‌دهم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: باید در ابتدا از این اتفاقات جلوگیری می‌کردند. شب حادثه به خطیبی زنگ زدم و از وی دلجویی کردم. امیدوارم به خاطر آقای خطیبی جلوی این اتفاقات را بگیرند. بازیکن محروم فقط محبی را داریم. امیدوارم بعد از این بازی تمام مصدومانمان به تیم بر می‌گردند. شاید ما مشکلات هوادار را درک نکنیم ولی ما تنها باشگاهی هستیم که در باشگاه‌های جهان حضور داشته‌ایم ولی با مشکلات هواداران آشنا نیستم ولی در نهایت تیم مال هواداران است. سپاهان طرفداری دارد که ۵۰ سال دنبال این تیم است و با همه مربیان و مدیرعاملان بوده است ولی هیچگاه تیم را تنها نگذاشته است.

کد خبر 395658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.