بیسبال نیاز به شناخت بیشتری در جامعه دارد

رئیس کمیته بیسبال استان اصفهان گفت: همه ما میدانیم که اگر در ورزش هزینه نکنیم آینده روشنی پیش رویمان نخواهد بود؛ مشکلاتی از قبیل زمین تمرینی تیم بیسبال داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا احمدی مدیر بازگانی شرکت پاور پایپ در نشست مطبوعاتی باشگاه فرهنگی ورزشی پاورپایپ به ابراز امیدواری نسبت به اینکه این نشست بتواند کمک شایانی به وررش بیسبال استان داشته باشد، اظهار کرد: امیدوارم با کمک رسانه ها زمینه حضور هرچه بیشتر شرکت های صنعتی را با وجود شرایط سخت اقتصادی در بحث ورزش داشته باشیم. علیرغم مشکلات عدیده بخش صنعت تا جایی که در توان داشته باشیم دوست داریم در ورزش فعالیت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شرکت پاورپایپ با نظر مثبت مدیر عامل مجموعه از سال ۸۹  وارد فعالیت در رشته بیسبال شده است، ادامه داد: که با کمک براداران باطنی توانستیم وارد مذاکره برای راه اندازی تیم بیسبال شدیم؛ با شناخت اندکی که از بیسبال داشتیم و جلسات متعددی را برگزار کردیم تا بصورت کامل و جامع با این ورزش آشنا شویم.

احمدی ادامه داد: تیمی کوچکی را در همان سال ۸۹ تشکیل دادیم و فعالیتمان را آغاز کردیم. با توجه به اینکه شناخت زیادی نسبت به این ورزش نداشتیم و از طرفی هم کارخانه پاور پایپ تازه پا به عرصه ورزش کذاشته بود، با سرعتی کم ولی پیوسته حرکتمان را در بیسبال ادامه دادیم.

رئیس کمیته بیسبال استان اصفهان با اشاره به اینکه شرکت پاور پایپ در ابتدای امر به عنوان یک حامی مالی وارد ورزش بیسبال شده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه باشگاه پاورپایپ طی این سالها پیشرفت خیلی خوبی داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده است. عناوبن خوبی را در مسابقات مختلف به دست آوردیم و حتی برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام داشتیم؛ ولیکن مشکلات زیادی مثل نداشتن زمین و وسائل گریبان گیرمان بود؛ از طرفی پاور پایپ به عنوان یک شرکت تولیدی بودجه مشخصی را می توانست در این رابطه هزینه کند.

احمدی ادامه داد:  شرکت نیوپایپ با آینده نگری پا به این عرصه گذاشته است و بواسطه قوه جوانی مدیر عامل این مجموعه و فکر بازی که دارند خیلی در این راه به ما کمک کردند. ما در اوایل سال ۹۶ و با تغیراتی که در کمیته بیسبال صورت گرفت مجموعه نیوپایپ تصمیم جدیدی مبنی بر اینکه از بحث اسپانسری خارج شود و باشگاه داری را با ثبت باشگاه فرهنگی ورزشی نیوپایپ تجربه کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با کمک های بی دریغ هیئت انجمن های ورزشی این عمل به سرانجام رسید و باشگاه فرهنگب ورزشی پاورپایپ سال ۹۷ بصورت رسمی ثبت شد. فعلا اولیت اصلی باشگاه پاورپایپ حمایت از رشته بیسبال است  ولی در ادامه حمایت از رشته های دیگری چون سافتبال، اسکواش وسپکتاکرا را در برنامه داریم.

رئیس کمیته بیسبال استان اصفهان، ادامه داد: در سال ۹۷ برنامه های خاصی را به هیئت انجمن های ورزشی ارائه کردیم. برگزاری مسابقات چهارجانبه، لیگ داخلی, اعزام تیم به استان های مختلف را در برنامه گنجانده ایم تا جایگاه بیسبال به منزلگاه اصلی خود برسانیم.

رضا احمدی با بیان اینکه بیسبال برای پیشرفت نیاز به کمک رسانه ها دارد، گفت: برای جذب اعضا تیم فراخوان زدیم و در ادامه با استعدادیابی های ویژه و با بررسی سرفصل های مشخص نفرات برگزیده برای تیم انتخاب شدند. در جشنواره زاینده رود از بیسبال ۵ رونمایی کردیم تا استعدادهایی که  در این رشته  نمایان می شود بتواند به فضای کلی بیسبال کمک کند؛ ورزشی مثل بیسبال نیاز به شناخت بیشتری در جامعه دارد که نیاز به کمک رسانه ها دارد.

رئیس کمیته بیسبال استان اصفهان با ابراز تاسف بابت اینکه تیم بیسبال پاور پایپ همیشه با مشکل زمین تمرینی دست به گریبان است، تصریح کرد: همراه با تیم در جام های متعدد شرکت کردیم و حتی در مسابقات بوشهر که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد  موفق به کسب جام قهرمانی شدیم. خدا را شاکرم که تیم شرایط ایده آلی دارد ولی نیاز به حمایت داریم و به تنهایی نمی توانیم در این راه پیشبرد زیادی داشته باشیم. همه ما می دانیم که اگر در ورزش هزینه نکنیم آینده روشنی پیش رویمان نخواهد بود؛ مشکلاتی از قبیل زمین تمرینی تیم بیسبال داریم و امسال نهمین سالی است که درگیر موضوع زمین تمرینی هستیم.

وی در پایان با دعوت از ورزش دوستان برای تماشای مسابقات لیگ کشوری بیسبال که در استان اصفهان برگزار می گردد، اظهار کرد:  در سال ۹۸ با توجه به برنامه اعلامی کمیته بیسبال به هیئت انجمن های ورزشی اصفهان خدا را شاکرم که بر طبق برنامه پیش رفته ایم و تمرینات منظم با حداقل ها و با عشق در حال پیگیری است. تیم بیسبال پاورپایپ به عنوان تیم بیسبال استان اصفهان در کشور در حال مطرح شدن است؛ پنجشنبه و جمعه همین هفته ( ۱۶ و ۱۷ آبانماه ) مسابقات لیگ کشوری بیسبال به میزبانی استان اصفهان و باشگاه فرهنگی ورزشی پاور پایپ برگزار خواهد شد؛ امیدوارم در این مسابقات بتوانیم موفق شویم و جایگاهی که برای آن تلاش کرده ایم برسیم.

بیشتر بخوانید: 

کد خبر 395652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.