اجرای ۱۵۰ عملیات امدادی توسط شهرداری گرگان

معاون خدمات شهری شهردار گرگان از اجرای بیش از ۱۵۰ عملیات امدادی توسط شهرداری این شهر در جریان بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش ایمنا، موسی‌الرضا صفری با اشاره به خدمات ارائه شده در بارش‌های اخیر در شهر گرگان، اظهار کرد: با توجه به اخطاریه هواشناسی و اعلام مدیریت بحران استان در خصوص احتمال آبگرفتگی معابر، تمامی تیم‌های امدادی و خدماتی شهرداری گرگان به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی ادامه داد: با شروع بارندگی و شدت قابل ملاحظه بارش در گرگان، ۳۰ تیم عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و کارکنان و کارگران معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان در نقاط مختلف شهر امدادرسانی و خدمت‌رسانی کردند.

معاون خدمات شهری شهردار گرگان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۵۰ عملیات امدادی توسط شهرداری گرگان در نقاط مختلف شهر اجرا شده است.

صفری با بیان اینکه تخلیه آبگرفتگی منازل مسکونی، بازگشایی معابر و مسیر انتقال آب‌های سطحی، پاکسازی معابر از شاخه‌های درختان و برگ‌ها از جمله خدمات شهرداری گرگان در این مدت بوده است، گفت: با اقدامات انجام شده، تمامی نقاط شهر از ابتدای صبح روز دوشنبه در وضعیت عادی و بدون مشکل بوده است.

وی تاکید کرد: همچنان خدمت‌رسانی و بررسی وضعیت معابر و رفع مشکلات احتمالی در دستور کار شهرداری گرگان قرار دارد و تیم‌های امدادی به صورت گشت سیار در سطح شهر مشغول هستند.

کد خبر 395648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.