ماجرای چادر از سر کشیدن دختران دانش آموز ابتدایی کرج چه بود؟

جزئیات اقدام به خودکشی زن جوان از روی پل کابلی اهواز، پشت پرده چادر از سر کشیدن دختران دانش آموز ابتدایی کرج از ریل خارج شدن قطار اهواز – اندیمشک و مرگ پیرزن تفرشی به دنبال لانه سازی پرندگان را در بسته خبری اجتماعی امروز ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۹ و ۵۵ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد، زن جوان قصد خودکشی از روی پل کابلی را دارد.

او افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا تیم‌های امداد و نجات، امداد آبی را به همراه غواصان به محل اعزام کرد.

قنبری با اشاره به منصرف شدن این زن از خودکشی بیان داشت: با دخالت نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی این زن از خودکشی منصرف شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: پس از منصرف کردن این زن از خودکشی او در اختیار عوامل پلیس قرار داده شد.

پشت پرده چادر از سر کشیدن دختران دانش آموز ابتدایی کرج

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش البرز  گفت: اتفاق کشیدن چادر از سر چند دانش آموز ابتدایی در یکی از مدارس کرج در جریان آماده سازی برای ورزش صبحگاهی رخ داده است.

او افزود: ناظم به دانش آموزان تذکرداد که برای ورزش ، چادرها را دربیاورند اما وقتی برخی از دانش آموزان به گفته وی بی توجهی کردند ،با برخورد ناظم و کشیدن چادر از سرشان مواجه شدند.

وحشت در قطار مسافربری اهواز-اندیشمک

 امروز یک دستگاه واگن دو طبقه از قطار اهواز-اندیشمک در ایستگاه خاور نزدیک شهرستان اهواز از خط خارج شد.

این اتفاق منجر به ‌مسدودی خط شده است اما مشکلی برای مسافران رخ نداد.

ظاهراً بیش از ۳ ماه از زمان لزوم تاریخ تعمیر اساسی این واگن گذشته و شرکت ریلی در این حوزه کم‌توجهی کرده است.

لانه پرندگان یک پیرزن را خفه کرد

بر اثر وقوع حادثه گازگرفتگی در شهرستان تفرش خانمی ۶۸ ساله در یکی از منازل روستایی این شهرستان مسموم و جان خود را از دست داد.

در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که مسیر لوله‌های بخاری به علت لانه سازی پرندگان مسدود شده و این حادثه ناگوار رخ داده است.

بی توجه بودن به هشدارهای کارشناسان ایمنی، موجب شده تا استان مرکزی در رتبه‌های اول مرگ و میرها بر اثر گاز گرفتگی قرار گیرد.

رضایی مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی گفت: استان مرکزی بعد از خراسان شمالی و سمنان سومین استان از نظر تعداد مرگ و میر بر اثر گاز گرفتگی است.

دستگیری ۹ سارق دیواره‌های صوتی بزرگراه‌های پایتخت

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران از دستگیری سارقان دیواره‌های صوتی بزرگراه‌ها خبرداد.

سردار کریم بیات در مورد ربودن دیواره صوتی بزرگراه‌های تهران گفت: چندی پیش ۹ نفر از سارقانی که اقدام به ربودن دیواره‌های صوتی کردند، شناسایی شدند که توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اخیرا سرقت مجدد نداشتیم؛ اما عمده سرقت‌ها در بزگراه حکیم و صیاد شیرازی رخ داده است، اظهار کرد: دیواره‌هایی ربوده شدند که از دید دوربین‌ها، خارج بود و به همین دلیل این افراد موفق به سرقت در نقاط خلوت شدند.

بیات با رد فعالیت باندی این سارقان گفت: این سارقان فعالیت باندی نداشتند و این افراد به دلیل دیواره‌های آهنی، آن را سرقت کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه این دیواره‌های صوتی، خرید قبل هستند و فرمت خاصی دارند، افزود: در حال رایزنی با معاونت مربوطه هستیم تا نسبت به جایگزینی با دیواره‌های جدید با ضریب ایمنی بالاتر اقدام کنند.

کد خبر 395646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.