بازرسان تاکسیرانی مشهد، ناظران پلیس امنیت اخلاقی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی بازرسان و ناظران تاکسیرانی با مشارکت این سازمان و پلیس امنیت اخلاقی مشهد خبر داد و گفت: بازرسان تاکسیرانی ناظران پلیس امنیت اخلاقی به شمار می‌روند.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جلسه آموزشی توجیهی بازرسان و ناظران تاکسیرانی شهرداری مشهد با حضور ۱۰۰ نفر از بازرسان این سازمان در راستای ارایه مباحث آموزشی و نظارتی برگزار شد.

وی افزود: در جلسه آموزشی توجیهی بازرسان و ناظران تاکسیرانی شهرداری مشهد بایدها و  نبایدهای عملکردی سازمان تاکسیرانی در بخش سرویس مدارس با توجه به جابه جایی ۸۰ هزار نفر دانش آموز و فعالیت تاکسی‌های سطح شهر با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جابه جایی در روز مورد تاکید قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه با توجه به اشتغال بانوان برگزاری این جلسات توجیهی نیاز است، تصریح کرد: در این جلسه پلیس امنیت و پیشگیری تذکراتی در خصوص برخورد و رعایت موضوع عفاف و حجاب را متذکر شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری درصدد تهیه برچسب‌هایی با موضوع عفاف و حجاب است تا با همکاری رانندگان بر روی خودروهای تاکسی شهر مشهد نصب شود.

محبی با بیان اینکه سالانه ۳۰ تا ۳۵ میلیون نفر زائر و مجاور در شهر مقدس مشهد تردد دارند، تصریح کرد: در نظر داریم در مباحث اخلاقی و منکراتی و اجتماعی تذکرات لسانی را به مسافران ارایه کنیم زیرا بر این باور هستیم همانطور که تاکسی ویترین شهر محسوب می شود، بازرسان تاکسیرانی ناظران پلیس امنیت اخلاقی به شمار می‌روند.

وی اظهار کرد: در شهر مقدس مشهد ۱۰۰ بازرس در قالب ۲۰ اکیپ خودرویی و سه اکیپ موتوری بازرسی فعالیت می‌کنند.

کد خبر 395631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.