۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
مورینیو در راه مونیخ؟

هافبک سابق بایرن مونیخ معتقد است ژوزه مورینیو در لیگ آلمان مربیگری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از برکناری "نیکو کواچ" از مسند سرمربی گری بایرن مونیخ حالا مدیران این باشگاه به دنبال یافتن یک جایگزین خوب هستند که یکی از آن ها ژوره مورینیو پرتغالی است.

در همین رابطه  باستین شواین اشتایگر هافبک آلمانی و سابق مونیخی ها، گفت: می توانم حضور مورینیو را در آلمان تصور کنم. یادم بود که راجع به آلمان و بوندسلیگا از من سوال کرده بود. همیشه بازی های بوندسلیگا را پیگیری می کرد. او (مورینیو) تمام بازیکن ها حتی از تیم های کوچک‌تر را می شناخت و در حال یادگیری زبان آلمانی بود.

باستین شواین اشتایگر در مورد اینکه آیا خودش در آینده مربیگری را شروع خواهد کرد یا نه؟ اظهار کرد: در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنم، اگرچه من در آینده چیزی را رد نخواهم کرد. در حال حاضر به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی ARD مشغول به کار هستم.

وی در ادامه بیان کرد: برای یک بازیکن وداع آسان نیست و برای "اولی هینس" همین گونه خواهد بود؛ بعلاوه همه ما بایرن را فقط با "اولی هوینس" می شناسیم، مردی مناسب که دقیقاً در زمانی مناسب به باشگاه می آید که تغییر و تحولات را آسانتر خواهد کرد.

هافبک سابق بایرن در خصوص اخراج کواچ سرمربی وقت این باشگاه، گفت: نیکو را دوست دارم و برای او کلاهم را بر خواهم داشت. او سال گذشته دوگانه را کسب کرد و امیدوارم که او دوباره این کار را انجام دهد، اما می دانم که کار در بایرن آسان نیست. کیفیت چیزی است که تیم ها را از هم جدا می کند و من با کیفیت ترین ها را در بایرن دیده ام.

کد خبر 395607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.