۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
کواچ: اخراج نشدم، استعفا دادم

مربی کروات بایرن مونیخ پس از شکست سنگین پنج بر یک مقابل فرانکفورت از سمتش برکنار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایرن مونیخ در فصل جدید بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا، نتایج اسف باری را کسب کرد. ناکامی و تحقیر پنج بر یک باواریایی‌ها مقابل فرانکفورت ، باعث شد تا مدیران این باشگاه آلمانی شب گذشته به فکر اخراج نیکو کواچ بیافتند. هرچند این مربی کروات می گوید اخراج نشده و خودش استعفا داده است.

کواچ در این باره  گفت: برکناری از بایرن مونیخ تصمیم خودم بوده است. فکر می کنم در زمان درستی این تصمیم را گرفتم. نتایج و شیوه بازی کردن تیم در چند دیدار اخیر باعث شد تا به فکر جدایی از تیم بیاندیشم. من و برادرم روبرت از بایرن مونیخ به خاطر یک سال و نیم گذشته تشکر می کنیم. برای بایرن مونیخ در آینده بهترین ها را آرزو می کنم.

در هیمن حال رومنیگه یکی از مدیران ارشد بایرن مونیخ، اظهار کرد: نمایش ضعیف تیم در هفته های اخیر به ما نشان داد که باید تغییراتی در تیم ایجاد کنیم. اولی هوینس، حسن صالح‌ حمیدزیچ و من جلسه‌ ای جدی با نیکو کواچ برگزار کردیم و به نتیجه رسیدیم که کواچ دیگر سرمربی بایرن مونیخ نباشد. با تمام تاسف می خواهم از زحمات نیکو کواچ در بایرن مونیخ تشکر کنم و از او بابت فتح دوگانه در فصل پیش ممنونم

وی ادامه داد: هانسی فلیک تا اطلاع ثانوی عهده دار هدایت بایرن خواهد شد و تیم را در برابر المپیاکوس و بوروسیا دورتموند مدیریت خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، دیتر فیلیک در بین سال های ۱۹۸۵ تا ۹۰ بیش از ۱۰۰ بار با پیراهن بایرن مونیخ به میدان رفته است.

کد خبر 395585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.