سپاهان دنیزلی را وارد بحران می کند؟

سیصد و سی و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سپاهان دنیزلی را وارد بحران می کند" عنوان اصلی این رسانه است. در بخشی از این مطلب آمده است: حساس‌ترین دیدار هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شاید سرنوشت یکی دو تیم لیگ برتری را دستخوش تغییراتی کند.

تراکتور در حالی که با مصطفی دنیزلی روند خیلی خوبی را در پیش گرفته بود با دو باخت پی در پی مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال حالا خود را در بحران می‌بیند. در این بین باخت مقابل استقلال که مقابل بیش از 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگام امام(ره) رقم خورد، اوضاع این تیم را آشفته‌تر از قبل کرده است، حتی با وجود اینکه هواداران تراکتور بعد از این باخت به تشویق دنیزلی و شاگردانش پرداختند.

شاگردان پیرمرد ترکیه‌ای در هفته دهم لیگ باید به مصاف سپاهانی بروند که یکی از رقبای اصلی آنها  برای قهرمانی در لیگ برتر است، دیدار حیثیتی دیگر که نتیجه‌اش برای آقا مصطفی تعیین‌کننده خواهد بود. واقعیت امر این است که برخی از اطرافیان باشگاه تراکتور که نظرات‌شان در تصمیم‌گیری‌ها تعیین کننده‌است به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بازی با سپاهان را هم ببازند باید تغییری در کادرفنی تیم‌شان ایجاد کنند.

نکته جالب توجه اینکه آنها اعتقاد دارند بهترین گزینه برای جانشینی دنیزلی یکی از مربیان خارجی شاغل در لیگ برتر است که در فصل جاری نتایج خوبی با تیمش کسب کرده است، فردی که به علت عدم دریافت مطالباتش از باشگاه خود می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ و بدون مشکل جانشین دنیزلی شود!

در هر صورت موقعیت دنیزلی در تراکتور به قدری متزلزل شده است که در صورت متحمل شدن سومین باخت این تیم، شاید همزمان دو تیم لیگ برتر سرمربی خود را تغییر دهند.

باشگاه تراکتور تا به این لحظه اظهارنظری در مورد کادر فنی این تیم ارائه نکرده است و بحث تغییر و تحول در کادر فنی صرفاً نقطه‌نظری است که با مالک باشگاه در میان گذاشته شده است.

" در این روزها همه باید کمک کنند" به نقل از علیرضا منصوریان و " اتاق حل اختلاف فعلا به داد شکاری رسید" دیگر عناوین صفحه اول این رسانه است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 395580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.