سازه‌های غیرمجاز همدان زیر ذره‌بین شهرداری

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: کارگران ساختمانی از ورود و فعالیت در کارگاه‌های ساخت و ساز غیرمجاز خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، محمدعلی گلشن با اشاره به معماران و کارگران ساختمانی که در ساخت و سازهای غیر قانونی فعالیت میکنند، اظهار کرد: با توجه به قانون ۱۰۰ شهرداری در خصوص پیشگیری و برخورد با عملیات ساختمانی غیرمجاز، هرگونه فعالیت کارگران در این کارگاهها و عملیات ساخت و ساز غیر قانونی ممنوع است.

وی گفت: در صورت اقدام نیروهای کنترل ساختمان برای تعطیل کردن کارگاه و ضبط لوازم ساخت و ساز این مدیریت هیچگونه مسئولیتی درخصوص ضبط لوازم مربوط به کارگر و بنا نداشته و تبعات قانونی راجع‌ به تعطیلی کارگاه و ضبط لوازم به عهده مالک ساختمان و عوامل مربوط به آن است.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با توجه به تبعات ضبط لوازم در ساخت و سازهای غیر مجاز از تمام پیمانکاران، معماران و کارگران ساختمانی تاکید کرد: فعالان صنعت ساختمان باید قبل از انجام فعالیت ساختمانی از مجوزدار بودن کارگاه مورد نظر مطمئن شوند و با استعلام از مالک و مشاهده مجوز صادرشده از شهرداری نسبت به فعالیت در آن اقدام کنند.

گلشن گفت: عموم شهروندان می‌توانند شکایات و گزارشات خود را درخصوص ساخت و سازهای غیرمجاز، با شماره‌گیری تلفن ۱۳۷ به سامانه جامع مدیریت شهری شهرداری همدان اطلاع‌رسانی و آن را پیگیری کنند.

کد خبر 395579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.