همکاری‌های بین‌المللی بهترین راه برای کاهش چالش‌های شهری است

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: انتظار می‌رود جایزه جهانی خشت طلایی تهران به عنوان یک راهکار قدرتمند برای تبادل اطلاعات، دانش و گسترش شبکه همکاری‌های فنی در جهت توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای زیست‌پذیری شهرهایشان مفید واقع شود.

به گزارش ایمنا، غلامحسین محمدی در مراسم اختتامیه جشنواره خشت طلایی با اشاره به اینکه شهر تهران با گسترش تعاملات مثبت، آینده و اثربخش خود با سایر شهرهای جهان، اظهار کرد: همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی بهترین شیوه برای موفقیت و کاهش چالش‌های شهری است. از این‌رو در راستای توسعه این‌گونه همکاری‌ها انتظار می‌رود جایزه جهانی خشت طلایی تهران به عنوان یک راهکار قدرتمند برای تبادل اطلاعات، دانش و گسترش شبکه همکاری‌های فنی در جهت توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای زیست‌پذیری شهرهایشان مفید واقع شود.

وی افزود: اینک با شعار ایجاد شهرهایی هوشمند، تاب‌آور و زیست‌پذیر برای همه به استقبال چهارمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران می‌رویم که حاصل همکاری شهرداری تهران و تعدادی از سازمان‌های تخصصی بین‌المللی است.

محمدی تاکید کرد: نهادهایی همچون برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد، انجمن کلانشهرهای مهم جهان، انجمن طراحان و برنامه‌ریزان شهری و منطقه‌ای و سازمان مجمع شهرداران آسیایی ما را در برگزاری این رویداد بزرگ شهری یاری رساندند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: از جمله ویژگی‌های چهارمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران، افزایش قابل توجه شرکت‌کنندگان خارجی است که این نشانگر ارزیابی مثبت سایر کشورها از ایده جایزه جهانی خشت طلایی تهران است، چراکه امید است از این مسیر همگرایی تبادل تجربیات و شناسایی شهرها در رابطه با توسعه و مدیریت شهری کارآمد حاصل شود.

کد خبر 395570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.