ورزشگاه جای سردادن شعارهای قومیتی نیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گرایش به یک کشور خارجی و شعارهایی در حمایت از عملکرد کشوری در ورزشگاه از مسائل غیرقابل قبول است و اینگونه حرکات بسیار مشکوک بوده که عده ای از موج فوتبالی یک منطقه و محل سو استفاده کرده و ایجاد انحراف می کنند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمود صادقی در خصوص حواشی بوجود آمده در بازی بین تیم های استقلال و تراکتورسازی و سردادن شعارهای قومیتی از سوی برخی از تماشاچیان با بیان اینکه تیم تراکتورسازی یکی از تیم های بسیار خوب و جزو سرمایه های فوتبال و ورزش کشور است که طرفداران وفادار دارد افزود: آمیخته شدن با مسائل قومی در شان این تیم نیست و هواداران تیم تراکتورسازی باید مراقب اینگونه حواشی و شعارها باشند که این موارد می تواند به خود تیم ضربه بزند.

تیم ها از حواشی دور بمانند

وی ادامه داد: تیم باید از این حواشی دور بماند و هواداران باید این را بدانند که ورزشگاه جای طرح مسائلی از قبیل شعار سیاسی، قومیتی به ویژه مباحثی که در خصوص تمامیت ارضی کشور است، نیست و نباید با اینگونه شعارها به دشمنان کشور فرصت داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هدف برخی از کسانی که این شعارها را سرمی دهند و تیم را به حاشیه می کشانند این است که باید اصل 15 قانون اساسی در رابطه با آموزش زبان مادری در مدارس اجرا شود که نمایندگان نیز پیگیر این موضوع هستند.

گرایش به یک کشور خارجی در ورزشگاه غیرقابل قبول است

صادقی عنوان کرد: گرایش به یک کشور خارجی و شعارهایی در حمایت از عملکرد کشوری در ورزشگاه از مسائل غیرقابل قبول است و اینگونه حرکات بسیار مشکوک بوده که عده ای از موج فوتبالی یک منطقه و محل سو استفاده کرده و ایجاد انحراف می کنند.

وی در پاسخ به اینکه آوردن پرچم سایر کشورها به ورزشگاه در بازی های این تیم با سایر تیم ها بیانگر چیست، گفت: این گونه مسائل با برخوردهای سلبی قابل حل نیست و ابتدا باید اقناع سازی و فرهنگ سازی انجام شود و نهادهای محلی، مردمی و حتی خود تیم این مسائل را به صورت درونزا حل کنند.

کد خبر 395566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.