آموزش مدیریت پسماند به دانش‌آموزان ۱۴۰ مدرسه سنندج

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت پسماند، تفکیک از مبداء و حمایت از حیوانات در مدارس خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیروان غفوری در جمع خبرنگاران از برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت پسماند، تفکیک از مبداء و حمایت از حیوانات در سطح مدارس سنندج به همت این سازمان و با همکاری انجمن حمایت از حیوانات مافی ژین خبر داد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان، تفکیک پسماندهای خشک از تر است، ادامه داد: تفکیک پسماند نیازمند فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب بوده تا شهروندان از نحوه تفکیک زباله از مبداء و همچنین مزایای این طرح آشنا شوند.

غفوری افزود: در راستای فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن آموزش در زمینه تفکیک زباله از مبداء، هماهنگی‌های لازم با اداره آموزش و پرورش به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی در ۱۴۰ مدرسه در سطح ناحیه یک و دو سنندج صورت گرفته است

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی مدیریت پسماند، تفکیک از مبداء و حمایت از حیوانات در سطح مدارس سنندج خبر داد و تصریح کرد: در این کلاس‌های آموزشی نحوه تفکیک پسماندهای تر و خشک از مبداء و نحوه رفتار مناسب با حیوانات به دانش‌آموزان، آموزش داده می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند اقدام به تهیه پمفلت، پاورپوینت تحت محوریت کاهش از مبداء، بازیافت پسماند و حمایت از حیوانات کرده و با هدف ترغیب بیشتر دانش‌آموزان جوایز کمک آموزشی به آن‌ها اهدا می‌شود.

غفوری گفت: کارشناسان سازمان مدیریت پسماند با همکاری انجمن حمایت از حیوانات مافی ژین در سطح مدارس حضور یافته و آموزش‌های لازم را به دانش آموزان ارائه می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح آموزش در سطح مدارس ابتدایی سنندج تا پایان سال جاری به صورت کامل اجرایی شود.

کد خبر 395558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.