تربیت علمی، دینی و معنوی همان مرگ بر آمریکاست

جانشین رئیس سازمان بسیج کشور گفت: اطاعت از رهبری، جهاد کبیر با دشمن و کمک به دولت برای تحقق گام دوم وظیفه همه مردم در شرایط فعلی است؛ تربیت علمی، دینی و معنوی همان مرگ بر آمریکاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سپهر امروز (دوشنبه) در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان در اصفهان، اظهار کرد: مردم غیور این استان با ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت نشانه افتخار رضایت مندی امام و انقلاب اسلامی را بر سینه دارند. امروز سالگرد مقاومت و مبارزه دانش آموزان ایران اسلامی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران است، دانش آموزانی که برای مبارزه با طاغوت و اعتراض به تبعید امامشان به ترکیه توسط رژیم پهلوی و به دستور آمریکایی ها دست به اعتراض زدند. دانش آموزان ما در مرکز علم و دانش دانشگاه تهران در مبارزه با رژیم پهلوی آمریکایی اعتراض و غریب به ۶۰ شهید و یک صد جانباز و مجروح تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان پس از انقلاب در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با تسخیر لانه جاسوسی امریکا بار دیگر نفرت خود را از این کشور، دشمن و بدخواهان اعلام نمودند. حکومت نزدیک به ۸۰ کشور دنیا توسط کودتای آمریکایی ساقط شدند و اگر ما لانه جاسوسی را به تسخیر خود در نمی آوردیم این عاقبت برای نیز اتفاق می افتاد.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: هوشمندی، زکاوت و عمل به موقع و انقلابی دانش آموزان در تسخیر لانه جاسوسی، تمام مناظرات دشمنان را برهم زد.

سپهر ادامه داد: امروز سالگرد شکست های ۴۰ ساله آمریکا را جشن می‌گیریم، کشوری که بعد از جنگ جهانی دوم بیشترین جنایات جهان را به نام خود ثبت کرده است؛ جنایاتی مانند کودتای ۲۸ مرداد، تشکیل سازمان ساواک، مبارزه با انقلابیون، مبارزه با علما و نخبگان و حمایت از رژیم منحوس پهلوی. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، وزیر خارجه آمریکا اعتراف کرد به دنبال خشکاندن ریشه تمام ملت ایران است و تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی ما به کار برد.

وی افزود: ما شاهد تاریخ ننگین اقدامات آمریکا در ایران هستیم. آن ها در ۸ سال دفاع مقدس از صدام حمایت کردند، به او سلاح شیمیایی دادند و در سال ۶۴، زمانی که پیروزی های رزمندگان موجب شکست حزب بعث می شد وارد خلیج فارس شد به کشتی های ما حمله کردند و به صورت عملی به ما اعلان جنگ کردند. بعد از ناکامی در این زمینه به عراق سلاح شیمیایی دادند و به شهر و روستای ما حمله بردند اما ما تسلیم اراده رژیم استکباری نشدیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: با همه این توطئه‌ها، فتنه های ۷۸، ۸۸ و دی ماه ۹۶ با حمایت و بودجه پارلمان آمریکا برای ساقط کردن نظام اسلامی و حمایت ضد انقلاب داخلی به راه افتاد اما راه به جایی نبرد.

سپهر افزود: فشار به سازمان ملل و شورای امنیت برای تصویب قطع نامه های ضد ایرانی نیز راهی به جایی نبرد. آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هر عملیاتی در منطقه غرب آسیا با شکست مواجه شد و حالا به این نتیجه رسیده‌ است که قدرت تغییر محاسبات، آرمان‌ها و باورهای مسئولان، رهبران و مردم آن را ندارد و در نتیجه شکست قطعی خود را پذیرفته‌ است.

وی اضافه کرد: یکی از اساتید مشهور آمریکا می گوید "سقوط آمریکا اتفاق افتاده و ویژگی هایی مانند افزایش جرم، بی سوادی، بیماری و فقر را در جهان سوم از خود به نمایش گذاشته است. سقوط آمریکا ریشه در ثروت بدون کار، لذت بدون وجدان، دانش بدون شخصیت، تجارت بدون اخلاق، علم بدون انسانیت و سیاست بدون اصول است." این اندیشمند آمریکایی می گوید بزرگترین عامل سقوط آمریکا نظامی گری او است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دانش آموزان، دانشجویان و امت مجاهد و انقلابی اصفهان ما امروز به برکت دین و دینداری و رهبری مقام معظم رهبری دشمن را مغلوب اراده های ایمانی خود کرده اند. اسرائیل به مرحله ای رسیده است که نتانیاهو، نخست وزیر آن اعتراف به اقتدار نظام و شکست قدرت های غربی می کند.

سپهر افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی در جهان اسلام افول و سقوط آمریکا را نزدیک کرده است. امروز به فضل توفیق الهی در حال عبور از گردنه های سخت و پر پیچ و خم هستیم. به فضل خدا در آینده دولت اسلامی و تمدن اسلامی به رهبری رهبر انقلاب را محقق می سازیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دانش آموزان، دانشجویان، بسیجیان و مردم انقلابی باید گوش به فرمان رهبر باشند. از مسؤولان انتظار داریم با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی تحریم‌ها را بشکنند و با مدد نخبگان گام دوم انقلاب را با بی‌اعتمادی به دشمنان طی کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطاعت از رهبری، جهاد کبیر با دشمن، کمک به دولت برای تحقق گام دوم وظیفه همه مردم در شرایط فعلی است، تربیت علمی، دینی و معنوی همان مرگ بر آمریکاست و در این مرحله از انقلاب به نیروی انسانی کارآمد نیازمندیم.

کد خبر 395544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.